NL200 - godt bluffspot?

#1| 0

Mit read på Villain er, at han godt kan finde på at lave sjov, og generelt er aggro.

HERO har spillet TAG, og jeg har svært ved at se, hvad han skulle have, der kan calle mit bet.

Hvad siger PN; spew eller godt bluff?

Seat 1: 300C*** (295.40 in chips)
Seat 2: HotD*** (368.05 in chips)
Seat 3: GDyn*** (200.00 in chips)
Seat 8: JJsu*** (201.70 in chips)
Seat 9: HERO(198.00 in chips)
HERO: posts small blind $1
300C***: posts big blind $2
Dealt to Waterjug [ 5 5 ]
HotD***: raises to $7
GDyn***: folds
JJsu***: calls
HERO: calls
300C***: folds
@@@ F_L_O_P @@@ [ Q 9 7 ]
HERO: checks
HotD***: checks
JJsu***: checks
# # # TURN # # # [ K ]
HERO: checks
HotD***: checks
JJsu***: checks
&&& RIVER &&& [ 2 ]
HERO: bets $23
HotD***: raises to $46
JJsu***: folds
HERO: is all in 168.0000

09-11-2008 17:34 #2| 0

Du har investeret 7 i den pulje.

Jeg ser INGEN grund til at begynde at bluffe.

Jeg c/f bare river.

Hader dit 3-bet. Det giver ingen mening for mig at spille den hånd.

09-11-2008 18:52 #3| 0

Jeg bryder mig ikke om at bluffe i en spot hvor du rent faktisk har showdown value... Check river og overvej hvad du gør derfra. Ingen grund til at lave din hånd om til et bluff - hvilke hænder vil du have ham til at folde? Hvis han har luft er du jo obv. bedst, og så kan du ligeså godt bare betale hans raise i stedet for 3-bet, da han aldrig betaler dig med dårligere hænder. (Og du får ham formentlig heller ikke til at folde en K, da du ikke repper særlig meget selv).

09-11-2008 19:13 #4| 0

Spew!!

Du repper 22 og ...?

10-11-2008 01:34 #5| 0

Sjældent donks på NL200 clicker river med noget de ikke vil se showdowns med.. Men på et højere lvl kunne spillet lade sig gøre, det kommer dog meget an på situationen ved bordet og dit image..

@Ketelsen

Sidder jeg (villain) med fx. AK og finder et clickraise frem på river, hvilket jeg i øvrigt ikke gør her, så vil jeg da også brække mig, hvis han insta shover bagefter.. Jeg mener da også han repper JT, mærkeligt spillet set eller to par.. Men så er hånden stadig meget mærkeligt spillet, dog ikke hvis det var JT, så er den jo spillet ganske fortrinligt.

Men overall vil jeg dog også sige, at mine 5'ere her bare får lov til at check-muckes her, da jeg ikk lige helt kan se, hvorfor jeg skal ud og risikere 198$ for at vinde sløje 67$, efter jeg endda er blevet clicket på floden.

10-11-2008 03:19 #6| 0

Some Ketelsen.

Du repper vel kun 22 - resten better du ud med senest Turn?

Ja ok en enkelt gang kan man måske se J10 hos dig men vel langt fra std linie og det har villian vel tænkt over inden han clicker dig på river.

Synes du kan finde langt bedre spots.

Allan

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar