Jeg skulle lige tjekke om NL200 spillerne på party virkeligt var så seje som jeg frygtede de var... det var de ikke!
***** Hand History for Game 771156588 *****
Table Table 14440 (6 max) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 5
Seat 10: DJ_Bobo ( $401.3 )
Seat 3: JackSparow68 ( $553.4 )
Seat 5: masyanya ( $363.8 )
Seat 6: tbonus001 ( $225 )
Seat 8: BOTTOM ( $50 )
masyanya posts small blind [$2].
tbonus001 posts big blind [$4].
BOTTOM posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to DJ_Bobo [ Ks 2s ]
BOTTOM checks.
DJ_Bobo raises [$12].
JackSparow68 folds.
masyanya calls [$10].
tbonus001 folds.
BOTTOM calls [$8].
** Dealing Flop ** [ 2c, 4c, Kd ]
masyanya checks.
BOTTOM checks.
DJ_Bobo bets [$25].
masyanya raises [$50].
BOTTOM folds.
DJ_Bobo calls [$25].
** Dealing Turn ** [ 7d ]
toughtoread has joined the table.
masyanya checks.
DJ_Bobo bets [$100].
masyanya calls [$100].
** Dealing River ** [ 3d ]
masyanya checks.
DJ_Bobo bets [$200].
masyanya calls [$200].
DJ_Bobo shows [ Ks, 2s ] two pairs, kings and twos.
masyanya doesn"t show [ Tc, Kh ] a pair of kings.
DJ_Bobo wins $738 from the main pot with two pairs, kings and twos.
Jeg har i øvrigt lagt mærke til at NL200 spiller ret "underligt". De kan godt lide at lave min-bets ($4) med både stærke og svage hænder, hvilket jeg synes er meget svagt. Man kan enten smide et raise eller check-raise lige i hovedet af dem eller man kan call"e og tage puljen fra dem senere. Desuden er de så "gode" til at læse bordet at man nærmest altid kan snuppe puljen fra dem når flush eller straight kortet kommer på river.
Hvis der er nogen der har kommentarer eller andet fornuftigt at sige om NL200 bordene så er jeg lutter øre.
/pius
NL200 here I come!
@Epix
Den var SOOTED!
Ej, seriøst: Jeg kan godt lide at raise rigtig mange hænder preflop når der er en poster, der sandsynligvis er klar på at folde til mit raise. Modspillerne spillede meget tight så jeg vurderede at jeg ville stjæle blinds+post ($10) op mod 50% af gangene og så bare se situationen an hvis jeg fik et call. Jeg har jo position på både begge blinds og på posteren og det betyder ofte mere end hvad man sidder med på hånden på disse borde.
Nice one Pius...
Sidst vi snakkede cleanede du på NL50... Har du helt ignoreret NL100? :)
Held og lykke med det
@MortenH
Jeg har nu spillet nogle tusinde hænder på NL100 med så godt et resultat at min bankroll tiggede mig om at få lov til at folde sig ud på NL200 :-)
Jeg havde også en bankroll der tiggede om højt spil inat det skulle jeg ikke have gjort:-)
Er også glad for NL100 derinde. I skrivende stund er jeg oppe med 280$ på ca. 10 min. God nok også den bedste start jeg har prøvet endnu. Inden for de første 10 hænder vinder jeg det hele fra den samme spiller. Bla. går han allin med 130 på et flushdraw i en 30$ pulje. Da jeg havde toppar med topkicker følte jeg mig nødsaget til at calle ham.
Er også glad for NL100 derinde. I skrivende stund er jeg oppe med 280$ på ca. 10 min. God nok også den bedste start jeg har prøvet endnu. Inden for de første 10 hænder vinder jeg det hele fra den samme spiller. Bla. går han allin med 130 på et flushdraw i en 30$ pulje. Da jeg havde toppar med topkicker følte jeg mig nødsaget til at calle ham.
Jeg synes kvaliteten i 100 NL er ekstremt svingende på Party.
Eksempelvis satte jeg mig den anden dag og spillede HU mod en spiller der gik all in på Hver eneste hånd preflop... Det endte med at han flåede mig for 400 og skred... Han smadrede 2*high pocket pair med 2 underkort...
Andre gange sidder man flere timer ved samme bord uden at man kan få øje på en eneste nævneværdig fejl.
200 NL har jeg endnu ikke turdet at prøve kræfter med, men det kommer nok en dag...
Martin