Endnu en ipoker HU, med homemade HH...
Villian og jeg er blevet temmelig dybe - han er mere solid end Villians fra de to andre analyser:
Jeg sidder med 5xx og villian dækker...
Jeg er kun inde for 200'ish, og resten af pengene er Villians.
Jeg får AA i BB - villian raiser sin SB til 5 og jeg siger 25 - og Villian betaler.
Flop: T,8,6 rainbow
Jeg better 45 - Villian betaler
Turn: 9
Jeg better 80 - Villian betaler
River: 4
Jeg better 100 - Villian skubber
Hero?? (det er trods alt noget mere end et buyin yderligere, der skal betales her!)
NL200 HU - AA møder river modstand
hmmm den er svær
Tror ikke villian skubber med disse par, tror bare han caller, om han er solid
Jeg folder nok
Andre?
Jeg check kalder bare river. Han skal være usandsynligt donket for at skubbe et overpar her. Jeg er ret sikker på de fleste overpar som KK/QQ/JJ havde givet lyd fra sig tidligere.
Især så dyb spiller jeg mere forsigtig, og går helst ikke til bunds med en 1 pars hånd.
Potten er ca 300 på river, enten better jeg 200+ og så giver det sig selv. Er dit bet på 100 for at induce bluffs??? I så fald snap call FTW.
River bet er ment som et, om end light, valuebet for at få Tx, 8x til at betale...
@Aces
Eftersom du pretty much repper et overpar, så forventer du at de handsker betaler dig af?? Problemet er nærmere at med dit bet, som virker rimeligt svagt, åbner for at villain formoder han kan blæse dig af dit overpar.
Jeg tror det må blive noget med et time tell. Og jeg mener igen at check call er det bedste play på river, da vi sidder med over 200bb.
@Mr_Hit...
Gode argumenter - taget til efterretning
Resultatet blev iøvrigt at jeg betalte og han viste en klam A7 op...