NL200 HU - Deep Bluff

#1| 0

Wazzup dawgz.

Villain og jeg har ikke batlet før, men vi giver den begge god gas. Han er meget aggro (især hvis der checkes til ham) og kan ikke lide at blive kastet rundt. Jeg 3b ham tre ud af fire gange hvorefter han 4better mig stort, men mucker til mit 5b AI.

Jeg er almost 100% positive, at han aldrig checker en made hand bagved på turn. Gik gennem en range på river og var ret sikker på, at han var ude i sjov grundet hans linie.

3bettet pre er ikke stort nok - i know, men mit betpot funkede ikke, så brugte prima's buttons.

Desuden skal det flop selvf bettes hver gang - muppetmistake,men nok om det. Thougts please.

- martineez sitting in seat 1 with $345.80 [Dealer]
- I_Clean_U sitting in seat 2 with $390.90

martineez posted the small blind - $1.00
I_Clean_U posted the big blind - $2.00
** Dealing card to I_Clean_U: Jack of Diamonds, 10 of Diamonds
martineez raised - $7.00
I_Clean_U raised - $22.00
martineez called - $22.00

** Dealing the flop: A, 8, Q
I_Clean_U checked
martineez bet - $32.00
I_Clean_U called - $32.00

** Dealing the turn: 7
I_Clean_U checked
martineez checked

** Dealing the river: 7
I_Clean_U bet - $65.00
martineez raised - $151.50
I_Clean_U went all-in - $273.90

17-08-2007 02:25 #2| 0

"Desuden skal det flop selvf bettes hver gang - muppetmistake,men nok om det. Thougts please."

Nej det skal det selvf ikke.

Hvad hånd prøver du selv at reppe?

17-08-2007 02:58 #3| 0
OP

Ole16, Det er for mig lidt ligegyldigt hvad jeg prøver at reppe - Jeg tænker mere på villains linie samt range. Er det skidt?

btw, det med flopbet fik jeg ellers af vide, men han tager måske fejl - tsk...Så var det jo ikke en muppetmistake.

17-08-2007 03:18 #4| 0

Ole16,
Mht flopcheck. Jeg ved ikke om din kommentar hæfter sig ved retorikken omkring "hver" gang, eller om du foretrækker at check-calle her som default?

Jeg ser mange problemer med at c/c det her flop, den primære værende hvad villain dermed sætter heros range til og hvad hero så kan reppe på turn river. Villain ved vel at ChrisJ aldrig c/c AA/QQ/AQ/88.

For mig er det her et auto-bet.

17-08-2007 03:44 #5| 0

Min kommentar omkring flopspillet er lidt flueknepperi, men det virkede på mig, som om OP "bare" slyngede det ud, uden at gøre sig overvejelser over, hvorfor, hvornår, mod hvem, stacks etc, hvilket jeg ville påpege på en, måske mindre heldig, pædagogisk måde.

Chris - hvis villian er rimelig skidt, så er det fint nok at rebluffe her. Problemet er, hvis han er bare lidt tænkende, giver din linje heller ikke voldsom meget mening. Dette kombineret med de gigantiske pot odds han får på sit call, gør at du meget meget ofte vil blive callet light her.

Hilbert - Helt enig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar