Villain virker til at være reg (sidder på flere borde), dog så har han nogle mærkelige 3betting sizes en gang i mellem.
Vi har kun spillet 16 hænder. Jeg troede han havde 3bettet mig noget mere end han rent faktisk har, efter jeg gennemgik stats. Aktuelt har han 3bettet mig to gange før denne hånd, hvoraf jeg 4bet folder den ene af gangene.
Preflop er ret marginalt og jeg bør folde, men som sagt ville jeg lave et lille stand vs hans 3bets. Lad os dog fokusere på postflop.
Eff. stacks 101,5 bb.
hero 9♥6♥
hero 6
villain 17
hero call
flop 4♥ J♥ 4♠ pot: 34
villain Bet 24
hero calls 24
turn A♣ pot: 82
villain bets 61
Hero ....
Flopspil
Jeg er ikke videre begejstret at komme AI på floppet, da det er ret tørt og at jeg altid vil være bagud her, når skillingerne kommer til midten. Samtidig kan jeg også peele en stor del af den range som har SD value inkl. 55+, Jx.
Så jeg kalder, hvad synes i?
Turn kort er ikke et godt kort for mig, men samtidig er det også et super kort for villain at fortsætte sine bluffs på.
Hvad synes i om planen: at kalde turn og bette AI på stort set alle rivers han checker til mig, og ellers folde hvis han better igen og jeg ikke rammer?
pot på river bliver i så fald 204, med effective stacks på 100.
NL200 HU, FD i 3bettet pot
15-09-2008 14:40
#1|
0
15-09-2008 15:07
#2|
0
Fold preflop.... hvis du vil "take a stand" så er 96s fin at 4-bette bluffe med fordi du ikke kan kalde med den!
Raise flop -- du vil normalt have en del folding equity
15-09-2008 16:21
#4|
0
Loki OP
"Og reppe hvad?"
4x, Ax, og evt KK-QQ
men jeg går også ud fra, at villain meget tit enten har Ax eller air her, da jeg tror han tit vil potcontrolle med KK-QQ, TT-55, Jx. Og så prøver jeg at udnytte det og finde alternative linjer, da jeg ikke følte at RR floppet var korrekt. Hvilke jeg dog ikke skal sige, det ikke er...
15-09-2008 22:22
#5|
0
Hvilke 4x hænder kalder du da et 3-bet med? Ved at raise flop repper du da ikke Ax? Raiser du flop, repper du vel kun FD, AJ, JJ, og eventuelt mindre par der lige skal se hvor de står.
Fold preflop. Fold > raise > call flop imo. Fold turn.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!