Jeg ved villain (31/26 - 2.6 turn, 2.3 river) godt kan tænke, men ikke virker til at være top skrap. Han har spillet HU med en af de gode regs på sitet det meste af aftenen, og er blevet taget ned. Så uden at kende villain alt for godt, ved jeg der er value i ham. 3. manden har præcis sat sig og poster den her hånd.
Vi er gået lidt til den, og han har 3 bettet mig et par gange hvor jeg har foldet. Eneste gang jeg callede CR'ede han mig AI, og jeg måtte folde mit par. Jeg checker flop fordi min hjerne er smeltet, synes selv det gav så god mening at blive tricky, men det er sku nok svært at se. Deckets lækreste kort sejler ind på turn, og villain ser dejlig tilfreds ud på river. Jeg har lidt tanker om hånden selv, er vi så underreppede vi skal calle? Slår vi os selv i hovedet og tilter over flop check?
***** Betfair Poker Hand History for Game 410946432 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Tuesday, September 09, 03:20:02 GMT 2008
Table Oxygen 74 6-max (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of active players : 3
Seat 1: monorailcat ( $258.50 )
Seat 2: dogsoldier ( $98 )
Seat 3: HERO ( $219.80 )
monorailcat posts small blind [$1]
dogsoldier posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♥ K♦ ]
HERO raises to [$7]
monorailcat raises to [$26]
dogsoldier folds
HERO calls [$19]
** Dealing Flop ** [ T♠ K♠ Q♦ ]
monorailcat checks
HERO checks
** Dealing Turn ** [ 9♠ ]
monorailcat bets [$40]
HERO calls [$40]
** Dealing River ** [ 7♥ ]
monorailcat goes all-in
monorailcat bets [$192.50]
NL200 HU, nasty board med topset
09-09-2008 06:55
#1|
0
09-09-2008 07:16
#2|
0
Jeg slår i hvertfald mig selv i hovedet over flop check. Boardet er sgu for klamt til at jeg bliver tricky her, når vi kun er 100bbs deep, men lyder det også til du selv er enig i :)
Chris
09-09-2008 08:14
#3|
0
Hehe, skyd flop. Det bliver hånden lettere at spille, og din hånd er underrepped.
Som spillet, er det lidt en balancegang om jeg caller. Tror egentlig jeg folder og går på monkeytilt, og ryger 50/100 borde med hele rullen :)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!