Hej gutter.
@Nothing878 og jeg vil sgu gerne spille lidt hyggepoker i næste uge og overvejer at hoste et game. Det er kun 1/2 og med hyggen i højsædet. Det bliver umiddelbart dealers choice mellem NLHE, Pineapple, Aviation og PLO.
Kom frisk
Hej gutter.
@Nothing878 og jeg vil sgu gerne spille lidt hyggepoker i næste uge og overvejer at hoste et game. Det er kun 1/2 og med hyggen i højsædet. Det bliver umiddelbart dealers choice mellem NLHE, Pineapple, Aviation og PLO.
Kom frisk
Kender næsten kun reglerne til en af varianterne, så jeg er selvfølgelig game!
Antager det er pils og poker, right?
Århus :(
@wannooks
Så skal vi jo have lommeregneren frem og sådan noget.
@NesleiN
Vi tænker at have en hand chart liggende, så det bliver ikke et problem.
Du må drikke lige det, du vil!
@Bridgeking
Præcis - Byernes By. Tag færgen!
nothing878 skrev:@wannooks
Så skal vi jo have lommeregneren frem og sådan noget.
@NesleiN
Vi tænker at have en hand chart liggende, så det bliver ikke et problem.
Du må drikke lige det, du vil!
@Bridgeking
Præcis - Byernes By. Tag færgen!
Aner jo ikke engang hvilken valuta i bruger derovre...
NesleiN skrev:Kender næsten kun reglerne til en af varianterne, så jeg er selvfølgelig game!
Antager det er pils og poker, right?
Det kan jeg love dig for. Jeg er kommunalt ansat 😂
mortenkk skrev: Det kan jeg love dig for. Jeg er kommunalt ansat
Fedt fedt! Vi skal jo nødig få for meget poker på PokerNet!
Bridgeking skrev: Aner jo ikke engang hvilken valuta i bruger derovre...
Jyske dollars
Kom så! Der må være flere, der er klar på lidt lowstakes homegame som i gamle dage. Hvis det er de forskellige varianter der er problemet, kan vi sagtens fjerne nogle af dem.
Jeg kunne godt være frisk. Er dog lidt pas på de forskellige varianter, men det kan vel læres, hvis I bare er tålmodige :-)
MoPe skrev:Jeg kunne godt være frisk. Er dog lidt pas på de forskellige varianter, men det kan vel læres, hvis I bare er tålmodige :-)
Det er relativt simple udgaver af Holdem (med undtagelse af PLO) :)
Jeg kunne godt være klar - er dog lidt pas på Aviation og Pineapple :)
Überkiller skrev:Jeg kunne godt være klar - er dog lidt pas på Aviation og Pineapple :)
Fedt! Pas som i du ikke har lyst til det eller som i at du ikke kender det? :)
mortenkk skrev:
Fedt! Pas som i du ikke har lyst til det eller som i at du ikke kender det? :)
Jeg er muligvis klar men har en lille søn så ved aldrig rigtig noget før på selve dagen...
Er en gang imellem nede i klubben i Aarhus som introducerede mig for 3-flop omaha med fælles turn og river... Er der andre i tråden her derfra som jeg allerede kender? Dejlig klub med dejlige mennesker, billige 100kr rebuy turneringer og i hvert fald førhen også hygge 1/2 cash DC :)
Hellere flere spillere end flere varianter, så for min skyld kan vi godt droppe nogle af dem.
Til info er Pineapple ligesom Hold'em, men hvor man starter med 3 kort på hånden. Efter folk har budt færdigt på floppet, smider alle spillere 1 af de 3 kort i mucken. Herefter deales turn og spillet er som normalt Hold'em.
Aviation er samme princip, men hvor man starter med 4 kort på hånden. 1 kort smides efter der er budt færdigt på floppet og yderligere 1 smides efter der er budt færdigt på turn. På river spilles som normalt Hold'em.
Hi/Lo PLO? :) Men ellers (ikke at jeg ved om jeg kan) er PLO/Texas DC fint synes jeg
Jeg er helt pas på hi/lo og er faktisk også modstander af PLO :)
Som udgangspunkt kan vi også bare holde det rent NLHE og så se hvad vi får lyst til :)
Det lyder sgu sjovt, men fifa trumfer poker den dag.
mberggreen skrev:Det lyder sgu sjovt, men fifa trumfer poker den dag.
Kommer web app'en ikke om onsdagen? Så er de 12 timer vel brugt inden vi går i gang 😂
BUMP!
Indtil videre er vi:
@Mortenkk
@Nothing878
@Neslien
@MoPe ??
@Überkiller ??
@Wannocks (endelig afklaring på dagen)
Derudover skal @mberggreen stoppe med at prøve at komme op fra 10. div i FUT og joine gamet ;)
Andre der er friske?
Hvor mange skal vi være, før at det bliver en realitet? Jeg synes måske ikke det er så interessant, hvis vi kun sidder 3 mand :-)
NesleiN skrev:Hvor mange skal vi være, før at det bliver en realitet? Jeg synes måske ikke det er så interessant, hvis vi kun sidder 3 mand :-)
6-7 stykker, så kører vi. Jeg forstår vitterligt ikke, at ikke flere er klar :(
Det er lige noget for mig, desværre er jeg afsat på dagen.
Jeg når det desværre heller ikke denne gang :-(
Er frisk en anden gang!
Jeg er desværre også blevet forhindret, men klar en anden gang :( Fedt initiativ!
Jeg er også klar en anden gang, men en torsdag passer mig desværre ikke godt.
Vi dropper det for i morgen og prøver igen om to uger. Jeg slår en dato op i aften
Jeg er klar på i aften hvis det kan hjælpe på det, ellers må du gerne give besked næste gang i holder det :)
Det kunne være ret liret hvis det var en fredag/lørdag. Så kan vi da få lidt sjusser også :-)
Er dog på ferie i uge 42.
Håber det lykkedes engang, fedt intiativ!
Hvis jeg ikke havde 320km kørsel var jeg helt sikkert også frisk.
Lækkert initiativ ellers!!
Jeg har en ven, så vi er 2 som synes det lyder hyggeligt med noget nl200!