NL200 @ ongame
Okay, her er en hånd som er spillet for kort tid siden. Det er et spot som jeg aldrig (?) har været i før.
Donksne har lige fået løn og det kan bestemt mærkes på bordene. Jeg har kun stats at gå efter da jeg lige er kommet til bordet. Jeg husker ingen nævneværdig dynamik med nogle villains
mange5: 39/8/2,5 over 59 hænder.
migro98: 77/10/0,8 over 450 hænder. Han er som I kan se megadonk og stortabende. Han folder 65% til 3bets preflop.
Dudestar84: 26/18/2,1 over 375 hænder. Folder 69% til 3bets preflop.
Jeg har kun selv spillet 6 hænder på bordet og kun spillet en enkelt hånd som ikke er vigtig.
Seat 1: Razga4 ($198)
Seat 4: mange5 ($449.75)
Seat 6: tantadruj ($275.05)
Seat 9: migro98 ($249)
Seat 10: Dudestar84 ($208.10)
Razga4 posts small blind ($1)
mange5 posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Razga4: [J♦, J♠]
tantadruj folds
migro98 raises $6 to $6
Dudestar84 calls $6
Razga4 raises $29 to $30
mange5 calls $28
migro98 calls $24
Dudestar84 calls $24
--- Dealing flop [8♣, 4♦, 5♠] - Pot: $120
Jeg har $168 tilbage i stacken. What to do?
\Razga
NL200: JJ i weird 4way spot
fy for satan. den er led.. Floppet kan nemt have ramt set-ligeledes er overpar meget sandsynligt... check og videre til næste hånd( i praksis kunne jeg nemt se mig selv overbet all inn)
Ham migro der har 10 % raise kan vi9 vel sætte til range qq+ og ak
Easy open jam, der evt kan spices up engang imellem med et lækkert bet på 55-60 (self snap hvis de kommer over) med et efterfølgende jam på any turn.
De to villains er begge stations, så hvis de bare har ramt lidt a la 87, 83, 5A kalder de, deres kalde range pre er bare så stor at når man rammer et sådan flop man være lykkelig for any action.
Bet/call. Du er selvfølgelig committed, men siger bare 55-60 og resten på turn hvis de caller.
Mod en single modstander kan jeg bedre lide et lavt induce bet, men mod multiple modstandere og hvor vores hånd er sårbar, så shover jeg bare.
Jeg havde formentlig budt lavt med KK/AA, men shover JJ/QQ
Jørn
Vi bliver vel hurtigt enige om at bet-fold aldrig kommer på tale? (Folk på msn synes nemlig om det)
Den skal pushes, og du skal huske at finde smillet frem imens! Ellers som Thyssen.