Villain er ikke for snild, men omvendt heller ikke en total idiot. Han caller lidt mere, end han burde, men kan lave nogle snedige gearskift, der gør ham ikke ret tilregnelig.
Jeg har raiset en del af de seneste pots, skudt på en del af dem, og har et image af LAG på stående fod - men har skiftet meget gear pga. et rimeligt hårdt felt (med succes).
Hvad synes I umiddelbart om hånden? Skal jeg valuebette river?
Mit raise preflop er mit standard-raise.
Party Poker No-Limit Holdem, $ BB (6 max, 5 handed) converter
MP ($388.21)
Button ($579.05)
SB ($233.3)
BB ($234.3)
Hero ($500.1)
Preflop:/ Hero is UTG with J♥, J♦. SB posts a blind of $1.
Hero raises to $6/, 2 folds//, SB (poster) calls $5, 1 fold//.
Flop:/ ($14) 9♠, T♣, Q♣ (2 players)/
SB checks, Hero bets $13/, SB calls $13.
Turn:/ ($40) 8♣ (2 players)/
SB checks, Hero bets $40/, SB calls $40.
River:/ ($120) Q♠ (2 players)/
SB checks, Hero??
EDIT: Converteren stod forkert!
NL200, JJ, str8 med flushdraw
Jeg ville nok checke den, er bange for du kun vil blive call"et hvis du er slået.. Det er dog svært at sige, da han jo bare har call"et dig ned, så det er svært at sætte ham på noget. Man kunne måske godt tro han sad med en Q, og har lavet 3 ens, der vil et bet jo måske kunne give dig lidt ekstra?
Mht. dit andet spil skal jeg ikke gøre mig klog, da jeg slet ikke spiller de limits, men jeg synes det ser fint ud..
Hvis han er typen der caller for meget som du siger, vil jeg nok checke.
Har han ramt 3 ens vil han formentlig ikke calle det store, da der både kan ligge flush og str8, så det er ikke meget du går glip af. Omvendt kan han sagtens sidde med flush eller hus
Jeg vil checke; jeg har svært ved at se ham calle med en hånd du kan slå.
Der er mulighed for at han sidder med damen og derfor vil calle et bet, da han "caller for meget". Men jeg har svært ved at sætte en god spiller på en dame her. Sæt jer selv i hans sko: hvordan kan han sidde med en dame og tro at hans hånd er god mod Hero"s? Hvilke mulige hænder kan Villain slå med et rent Q? Det skulle da lige være KQ, hvis han selv har AQ...
Peter
Kunne også tænkes han har KJ, og er bange for flushen?
Men som jeg også sagde før, den eneste hånd der vil call"e et evt. bet på river, er en hånd der har dig slået, så helt klart et check!
Hmm, den er åbenbart ikke så borderline, som jeg så den.
- Jeg havde et image som LAG.
- Han caller generelt for meget.
..ergo to faktorer, der sagtens kunne få ham til at spille A10, AQ, KQ.
Omvendt er det nok på tide at give ham lidt credit for hånden, i betragtning af at han caller potsized bets på flop og turn, og spiller som udgangspunkt hånden ude af position.
Jeg checkede og han viste 75♣ - og altså en flush.
- Asger