Laky er grunden til folk er ved bordet og value_fold er bare en dårlig regular(nit)
std right? (måske 85 på flop i stedet?)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Pavel55 ( $1,061.52 USD )
Seat 2: PropositionMike ( $1,909.60 USD )
Seat 5: vendetta522 ( $244.35 USD )
Seat 6: LAKY1969 ( $1,185.67 USD )
Seat 4: URMOMMYHOBBY ( $198 USD )
Seat 3: value_fold ( $403.90 USD )
URMOMMYHOBBY posts small blind [$1 USD].
vendetta522 posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to URMOMMYHOBBY [ J♣ T♦ ]
LAKY1969 calls [$2 USD]
Pavel55 folds.
PropositionMike calls [$2 USD]
value_fold calls [$2 USD]
URMOMMYHOBBY calls [$1 USD]
vendetta522 checks.
** Dealing Flop ** [ Q♠, J♦, T♠ ]
URMOMMYHOBBY bets [$7 USD]
vendetta522 folds.
LAKY1969 raises [$20 USD]
PropositionMike calls [$20 USD]
value_fold calls [$20 USD]
URMOMMYHOBBY raises [$68 USD]
LAKY1969 calls [$55 USD]
PropositionMike folds.
value_fold calls [$55 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♦ ]
URMOMMYHOBBY is all-In.
LAKY1969 calls [$121 USD]
value_fold calls [$121 USD]
NL200 - JT multiway limped pot
Det ser fint ud. Altså 1 af dem ligner vel et flushdraw men den anden har måske QJ/QT/K9? AK kan jeg ikke få til at passe
Julle
Kan ikke lide det. Jeg tror bare at jeg caller floppet og ser turn an, og hvis du endeligt vil 3bette floppet skal det være langt større men jeg synes ikke at du skal 3bette floppet, du får en masse penge ind enormt skidt OFTE IMHO.
hardkare, du har set at value_fold(nitten) limper på knappen og smooth caller donkens raise?
Ja. Jeg tror ofte at du ender AI mod 2 personer uden at være synderligt foran. Det er måske neutral EV eller marginalt +, jeg synes bare ikke at det ligner et særligt godt spot.
Du har perfekt relativ position på donken (som tilmed raiser flop og sikkert skyder turn), hvorfor jeg er meget mere til et flop call og check turn. Du her dermed en god chance for at kunne spille turn perfekt.
Klart det er sick blot at betale det her flop og c/f alle turn A K Q 9 8 og spades, men jeg foretrækker klart at spille en blank turn i relativ position, end at gå broke med bund-2 , 3-vejs i en unraised pot. Stackprotection ftw.
hmmmm synes den er lidt underlig, men hvis du siger de er nogle donks så kan du vel meget vel være foran... MEEEEEN at dømme udfra lakys stak ser det ud til han har haft godt skub i den, så han rammer vel;)
Skal dog siges jeg synes der er alt for meget der slår dig med 2 andre i potten
lvlpoker....