NL200: K9 mod (Tiltet?) reg

#1| 0

Ja nu er den gal igen, jeg har leget rundt på NL200 og vil gerne have kommentarer til nedenstående hånd:

Villain er lige set smide A10 all inn pre og få på nakken af jjjooo111 som rammer trips med JJ, derfor går jeg ud fra han er ret tiltet da vi hånden efter spiller denne hånd. Hvad pusher villain med på river, er vi slået?

PokerStars Game #xxxxxxxxxxx: Hold\'em No Limit ($1/$2 USD) - 2010/09/27 23:39:38 CET [2010/09/27 17:39:38 ET]
Table \'Requiem II\' 6-max Seat #5 is the button
Seat 2: transparentb ($200 in chips)
Seat 3: jannik_pro ($182 in chips)
Seat 4: jjjooo111 ($465 in chips)
Seat 5: jnfpoker ($200 in chips)
gilder1987 will be allowed to play after the button
transparentb: posts small blind $1
jannik_pro: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to jannik_pro [K 9]
jjjooo111: folds
jnfpoker: raises $2 to $4
transparentb: folds
jannik_pro: calls $2
*** FLOP *** [9 A 6] POT: 9$
jannik_pro: checks
jnfpoker: bets $7.50
jannik_pro: calls $7.50
*** TURN *** [9 A 6] [8] POT: 24$
jannik_pro: bets $10
Liverio joins the table at seat #6
jnfpoker: raises $27.50 to $37.50
jannik_pro: calls $27.50
*** RIVER *** [9 A 6 8] [K] POT: 99$
jannik_pro: checks
jnfpoker: bets $151 and is all-in
jannik_pro: ?????????????

Edit: Farvekoder og potsizes

28-09-2010 02:58 #2| 0

WTF laver du på turn? :D

Meh, kunne vel snildt være et set eller AK. Han skal i hvertfald virkelig være tiltet for at skyde noget der ligner dobbelt pot bet shove på river med luft.

28-09-2010 03:55 #3| 0

me eyes

E: farvekoder og potsizes

28-09-2010 09:07 #4| 0

Synes du fucker hånden op ved at lave det halv-retarderet inducende 1/2.5 pot turn lead, det ser helt vildt fishy og weak ud, så hvis han er tænkende og har air, burde han bluff raise turn og bluffe river, samme med made hands, bortset fra med bluff bør han byde stort på river (evt overbet) og for value byde mindre. Dit lille turnlead signalerer nemlig, at du vil billig til showdown(Et play primært fisk bruger), så det er nok ofte 9x, weak pair + draw eller weak Ax, som ikke rigtigt kan tage de vilde heats.

Så jeg forstår ikke helt logikken bag dit turnplay, med mindre du mener det inducer helt sick, og at planen så er at call any river, men det ser ikke ud til du har de reads, hvorfor c/c altid er bedste option på turn

28-09-2010 09:14 #5| 0

Mht til om river er call eller fold, synes jeg den er ret close, dog er det vigtigt at huske vi blot har en bluffcatcher, det sker yderst sjældent at villain VBer dårligere hænder end hvad vi har her. Synes det er ret svært at sige hvad der er bedst, når du ikke rigtigt forklarer mere/bedre om mandens tendenser generelt.

28-09-2010 09:34 #6| 0

Han ligner da en AK'er:-)

Fold, desto mindre han er tiltet....så hop på ham..
Han bluffer well så.

Gætter på du callede hans allin, da du simpelthen ikke kunne droppe en 9K, det skal du også gøre, hvis du 100på han er tiltet...?

Edit: Fold turn imo. :-)

:)

28-09-2010 13:25 #7| 0

@n1co18 + andre

Mit halv retarderet 1/2,4 pot bet er udelukkende baseret på at mit read på villain siger mig at han ikke sidder med A. Er ret sikker på at hænder som 10, x, 7,8x, 77 og mindre pp's er i villains range. Da re-raiset så kommer bliver jeg selvfølgelig i tvivl om han har spiked sit set i 8'ere, men kan ikke se ham clicke par 8 efter det tilt move jeg lige har set ham lave med A10. Ville tro den havde fået 3-3,5 bet som han har lavet tidligere gange han har raiset. (Muligvis mig der overtolker hans tilt)

Okay prøver at uddybe lidt mere:

1. ting jeg falder over er selvfølgelig at han lige har smidt 200$ til midten pre med A10o og tabt hvilket jeg går ud fra han er ret tiltet over, da det obv var kæmpe spew.

2. så clicker han i stedet for at 3-bette hvilket jeg ser som weak da han kun er set 3-3,5 bette.

3. Jeg er næsten sikker på at han ikke har et A derfor skyder jeg 10$ turn, da han let kan sidde med 10 x, 78x, 77 og mindre pp's.

4. Da han vælger at overbette potten på river virker det på mig mest som misset draw, er det helt væk at tænke det som potten udvikler sig? :)

Det var lidt flere tanker om hånden, kan der nu siges mere om mit spot på river da det var det jeg var meget i tvivl om.

/jannik_pro

28-09-2010 13:51 #8| 0

Okay, wow en post :)

First of all, han kan altså hverken sidde med T9 eller 78 når turn er 8 og du selv har 9

Og hvorfor kan han ikke have A her, det forstår jeg ingenting af. Han raiser pre, c-better flop, hvordan kan du så discount Ax fuldstændig?

Ellers er det virkelig bare fuldstændig volapyk det du skriver :)

28-09-2010 14:24 #9| 0

Nej selvfølgelig kan villain ikke have 9h eller 8h, my mistake.

Men tilbage til main question, hvad kalder i med på river når han overbetter potten som han gør? Jeg ser det som sagt som et busted draw. Men jeg er jo også cash donk derfor jeg gerne vil have lidt kommentarer til hvad vi kan forvente han har her :) Og om vores 2 par er nok?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar