Hey..
Virker som om at Iian777 spiller meget fornuftigt, dog ret tørt. Har ikke noget på B.MASTER.
Seat 2: marklom ($256 in chips)
Seat 3: uvdw77 ($191 in chips)
Seat 4: B.MASTER. ($321.90 in chips)
Seat 7: Ilian777 ($336.30 in chips)
Seat 8: HERO ($211 in chips)
HERO får tildelt: K♣,9♣
ANTES/BLINDS
Ilian777 posts blind ($1), HERO posts blind ($2).
PRE-FLOP
marklom folds, uvdw77 folds, B.MASTER. bets $6, Ilian777 calls $5, HERO calls $4.
FLOP [board cards: 6♣,T♣,5♥ Pot: 18
Ilian777 checks, HERO bets $14, B.MASTER. calls $14, Ilian777 calls $14.
TURN [board cards: 6♣,T♣,5♥,4♣ Pot: 60
Ilian777 checks, HERO??
Hvor meget skal HERO leade for? eller check?
Hvad er jeres linje, hvis vi ingen reads har på modstanderne?
Forøvrigt må min turnaction også gerne kommenteres..
nl200, K9 rammer flush, linjecheck
Ser fint ud..
Jeg ville byde 40$, kunne aldrig finde på at give noget gratis her.
Hvis du tager den ned: fin pot at snappe med K9s
bump
Potten = 60 right.??
Well alt efter hvilke modstandere jeg er oppe imod, så better eller c/r jeg her.. c/r her kommer det som sagt an på modstandere. Hvis jeg ved at villain kan finde på at bluffe eller lave moves på sådan et flop..
Std vælger jeg at bette 35-40 stykker her og kalde skub..
Kunne godt finde på og checke her, så kunne du ligne en der var bange for straights og flush, og da du callede i bb preflop kunne du ligne en weak T.
Check/raise var jeg nok kommet frem til, selvom jeg sagtens kan forstå et lead som Muffies foreslår.
Synes dog det er helt ok at calle preflop som du gjorde.
Bet hver gang. Minimum 46ish så passer river ok til at reste da du så har 145 tilbage og potten er på 152 såfremt du får 1 caller.
Turn: Jeg better omkring 40-ish og håber på et skub.
Hvis der kommer et call - non scare card så har vi en del options og muligheder på river for at lade villain bluffe!
Håber dog på et shove som jeg instacaller :)
Folder Pf for at spare de 4$!
Ellers som de andre!.. Vi har gode muligheder for at straffe skurken her, da vores/din hånd er skjult godt!.. Så gas og håb på rest!...
Intern: tak for iaften Marty din fizzzkarl...
@ alle
Hmm, personligt folder jeg sjældent K9s, hvis det er så billigt og der er fine penge i puljen. Jeg synes et fold preflop lyder meget tight?
Jeg leader som regel i dette spot, men denne gang valgte jeg et check, for at skjule min hånd. Desuden synes jeg tit det skriger styrke når man leader i dette spot, og folk folder som regel hurtigt.
Jeg checkede altså. B.MASTER skyder 40 ud i puljen.
Call eller raise til hvor meget? Jeg sidder med 191 bag mig.
@ SiFFer
Lige over:)
Better $38-$40 som muffies, 95% af tiden. Din hånd er allerede godt skjult.
bump.
Der må være flere der vil kommentare?
spiller den på samme måde, jeg better pot på flop for evt at tage potten ned. Får jeg et call og rammer min flush så better jeg ½pot for at evt calle et re-raise og så checke river alt efter hvor agro min modspiller er
Som du har spillet den indtil nu ville jeg skubbe. Han vil ofte tro du er ude i noget snavs og kalde, hvilket jo er det vi ønsker.
Et kald eller et click-raise viser imo mere styrke, hvilket vil gøre det svært at få mere ud af ham.
Vi ønsker jo heller ikke at give ham et billigt riverkort til hans A♣ 6♥
Check-raise eller lead kommer an på dit read på villain og bordets dynamik.
For check-raise: Villain er aggro, og vil sikkert bluffe når bordet ser farligt ud. Hvis han er typen der floater ofte uanset om han har ramt eller ej, for at bluffe ved det første tegn på svaghed, så er check-raise fint.
For lead: Hvis modstanderen bare kalder når han har enten top pair+weak kicker eller et draw, så skal han have lov til at træffe en svær beslutning. Hvis du checker til ham, kan han nemt checke bag, dan han er i en "jeg bliver kun kaldt af en bedre hånd" situation. Hvis han har trukket til en dårligere flush, så er det også den hurtigste måde at få alle pengene ind, da han sandsynligvis vil raise dig, hvis han har en flush.
Som Fitty.
Jeg er måske lidt spewy, men K ♣ 9 ♣ er den hånd jeg har vundet min største pot med på NL200, så jeg ville også tage et flop af multiways af og til.
Her på turn:
I en 3-vejs pot, hvor den ene vildand allerede har checket til mig, kan jeg ikke lide et CR. Puljen er stor, og der kan nemt være lavere flushes derude. Så lead og call skub.