Villain er 23.16/14.69/0.85. Hvis han har fulgt med, Hvilket jeg tror han har, så har han set jeg har været temmelig aktiv, men jeg har vist gode hænder op. Jeg har blandt andet to følgende hænder der skete inden:
UTG+1 limper, Jeg siger 10 i CO med AA, SB siger 30 (med 275$), foldet om til mig som gør det til 95, SB caller. Floppet kommer AQ3r, og den går check-check. Turn er K, SB checker, og jeg moser for et potbet, SB caller med 33 (lol) og jeg tager solid pot hjem.
Umiddelbart efter kommer jeg i fight med denne SB igen. Han siger 8 UTG, jeg siger 26 i SB med AQo, han caller. Floppet kommer A34 tt, jeg siger 44 i 51, SB rester med 75o og jeg tager hjem.
Nu til hånden:
Seat 1: erram ($540.50 in chips)
Seat 3: Limestone ($245.25 in chips)
Seat 4: 14Ginola ($350.60 in chips)
Seat 6: HERO ($723.90 in chips)
14Ginola: posts small blind $1
HERO: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt HERO [K ♠ K ♣
erram: folds
Limestone: raises to $8
14Ginola: raises to $14
HERO: raises to $52 <--------- Ye oder Ne?
Limestone: folds
14Ginola: calls $38
----- FLOP ----- [7♦ Q ♥ 3 ♦ (112$)
14Ginola: checks
HERO: bets $75
14Ginola: raises to 298,60$ and is all in
Hero: ?
Jeg har ikke set Villain 3-bet clicke PF, og jeg ved ikke om man kan lægge noget i, at det kom INSTA. For han caller anyway PF OOP.
NL200, KK, deep, 4-handed
Klam hånd.
Jeg caller, og det ender højst sandsynligt med et muck, men jeg tror ikke jeg psykisk er klar til at smidde KK her :/
Jeg er helt klar på et laydown!
Synes ikk den er så klam nu i er så dybe.
140bb og du havde været nødt til at betale ham af.
4bettet pf skal ind når i er dybe, det må dog gerne være lige lidt større.
Umiddelbart lugter det som sagt af AA eller QQ (tror dog QQ ville blive slowplayet ofte), men på den anden side, villain clicker pf, har ikke jordens farligste stats, du har været godt aktiv og dit flopbet er lavt ok til at vise lidt svaghed.
Caller squ
Synes du spiller den godt.
Tror jeg folder her - må være QQ/AA i langt langt de fleste tilfælde.
Måske AQ/AK ♦ som spillet virker det også muligt.
Klamt, men folder nok oftest.
Fy for fanden, men den skal bare foldes! Villains range på det her niveau (og med de stats) er AA, KK, QQ, A♦K♦, og A♦Q♦.
KK er usandsynlig og jeg tror ikke på han laver den preflop action med AQ. Så eneste hånd du gerne vil se er A♦K♦ hvor du kun er snæver favorit.
Fint spillet, villain har AA eller QQ = fold.
Hmm, den her smider jeg sku. Jeg ser os meget ofte bagud her, til A♦ Q♦, AA eller QQ.
også et fold herfra, specielt også når vi tager hans aggr. faktor med i vores overvejelser
Den må du folde Mancinidonk.. En agg.factor på 0.85 der lige pludselig siger check-raise overbet all in... hmmm... Tough one - not really!