hejsa
i griner muligvis af mig her, kan ikke rigtig se om jeg simpelthen er en kylling her....har posted få hænder herinde, og fået rimelig hårdt igen, og regner da med det samme denne gang - da det hjælper mit spil en del, så tak på forhånd
VILLIAN er NL200, NL400 reg - har set ham lave rod et utal af gange, han spiller utrolig meget på stacken - han må dog være udemærket da han bliver ved med at sidde 2-3 buyins oppe.
VILLIAN sidder med 540$ og har mig marginalt dækket
> peteboy indbetalte small blind ($1)
> mw__ indbetalte big blind ($2)
> Spil # 1,820,420,116 starter.
> Giver lukkede kort K♠ K♥
> Cray0ns folded
> MEGASTEAM raised for $8
> HERO raised for $24.00
> estella folded
> peteboy folded
> mw__ folded
> MEGASTEAM callede $16.00
> Giver floppet 2♣ 3♥ 6♠
> MEGASTEAM checked
> HERO bet for $36.00
> MEGASTEAM callede $36.00
> Giver turn-kortet 6♣
> MEGASTEAM checked
> HERO bet for $92.00
> MEGASTEAM callede $92.00
> Giver riveren 5♠
> MEGASTEAM checked
HERO?
er jeg helt skudt i papegøjen for at have lyst til at checke denne villian her?
eller er det obvious valuebet time mod 77,88,99,1010,JJ,QQ
NL200, KK i en semi deep, for weak?
Raise større preflop når i er så dybe, ~40. Jeg skyder halvpot på river.
@ SørenMatias
kun os der er så dybe jo :-)
mit problem med at skyde 40 er at jeg med dette bet rimelig tydelig viser hvad jeg sidder med, og derfor også at et reraise kan give mig problemer :D
Jeg skyder igen og caller et evt raise - hvis han går AI må vi i tænkeboksen. Men ja han ligner et overpar der ikke ved om det er nok.
Tror vi havde hørt fra straight/FH på turn.
Allan
dit pf raise er ALT ALT for lavt både for 100bb og dybe.
At du 3better så lavt pf gør resten af hånden svær, da villain ska betale med pretty much any2 som han åbner med.
Jeg troede at 3-3,5 gange oprindeligt bet (med mindre dette er meget lavt) var et standard re-raise = 24-28$
Preflop raiset er imo standard størrelse. Flop og turnspil ser fint ud og jeg synes river er et nemt valuebet da du får betaling fra mindre overpar.
/PB
Jeg ville sige PF-raise 32$ i position...
Og fyre et valuebet afsted på river ... havde han set eller str8 var han nok kommet ud af busken på turn i det mindste
denne villian er en underlig fisk, har set ham så mange gange åbne UTG med et 14-16-18$ raise.
synes selv pf er udemærket, regnede dog med at få RR fra hænder i min egen størrelse, derfor kan jeg ikke se hvad han betaler turn med, går ud fra at han RR hænder som JJ QQ KK AA pf her. 1010, 99, 88? men igen så er vi ude i noget preflop fisket spil, men okay jeg ender også med at valuebette ham, synes bare hånden er lidt lumsk da han sagtens kan RR mig uden at behøve at commite sig selv, og der vil jeg så blive nød til at betale :>
du skal raise mere pf like $32 i pos.
Jeg better 4/5 på floppet, checker turn og vbetter river. Home safe..
men hvis du har reads så bet da turn og vbet river og call raise.
Megasteam er ikke fisk eller han spiller i hvertfald meget ofte, og virker også som en fin spiller
og det der er VERDENS nemmeste valuebet. Villian ligner jo klarT 99-QQ
han ville aldrig flatcalle turn med det der board med hænder han har dig slået med
Results? Du valuebettede og han gjorde hvad?