Villain er dårlig og spiller noget 40/15 værk. Jeg har set ham calle umådeligt mange reraises og generelt calle light ned, men den her linje er ny for mig. Hans river agg er 2, så intet voldsomt fancy. Kan vi calle? Hans push kommer insta.
***** Betfair Poker Hand History for Game 415929594 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Friday, September 19, 18:30:11 GMT 2008
Table Oxygen 117 6-max (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: SantaOnTilt ( $223.55 )
Seat 2: emadunk ( $200 )
Seat 3: HERO ( $571.83 )
Seat 4: PokerGamer ( $237.42 )
Seat 5: Tin ribs ( $200 )
Seat 6: spackers ( $198 )
spackers posts small blind [$1]
SantaOnTilt posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♦ K♣ ]
emadunk raises to [$7]
HERO raises to [$23]
PokerGamer folds
spackers folds
SantaOnTilt folds
emadunk calls [$16]
** Dealing Flop ** [ 4♦ 7♠ 2♥ ]
emadunk checks
HERO bets [$31]
emadunk calls [$31]
** Dealing Turn ** [ A♦ ]
emadunk checks
HERO checks
** Dealing River ** [ 8♥ ]
emadunk goes all-in
emadunk bets [$146]
HERO?
NL200: KK i RR mod fisk
W/a - W/b scenarie der imo må besluttes udfra hans tidligere tendenser. Donks valueshover ALDRIG en marginal hånd som QQ/JJ/TT/99 her, ergo har han luft eller monster. Hans check på turn er muligvis et c/r forsøg gone wrong. Tror der er mass negativ EV i et call her. Ellers fin linie.
GA
Den lugter lidt syntes jeg, jeg syntes jeg ser gang på gang at når en LAG laver et stort bet på river er det med air.
Hvis han har 56s som han nok har kunne calle et 3 bet med hvis han er meget løs, ville han nok ikke overbyde potten men istedet byde i nærheden af 50-70$.
Hvis vi putter ham på AK-AQ tror jeg 80% af gangene at han ville smide til dit bet på floppet, når nu han callede ville han nok heller ikke overbyde potten med næsten 50%.
Jeg vil ikke sætte ham på trips 2-4. måske trips 7 eller 8.
I den her situation ville jeg calle med ikke være specielt glad for det, men kun calle pågrund af at det lugter for meget af air med det overbet på river.
EDIT: I må meget gerne komme med kritik til mit inlæg da jeg er i en learning fase, er først lige startet med NLcash efter et stykke tid med SNG
Nu er han ikke lige præcis LAG, nok nærmere helt og gigantisk over vildt elendig.
folder ca. rimelig tit her. Skal have en godt read på manden inden jeg kalder sådan et bet. Og når manden laver dette move ser jeg mig selv tage hans penge inden for den nærmeste fremtid.
Det mest sandsynlige er vel et ramt set som jeg ser det?
/Michael
Jeg har generelt stor respekt for folk der går AI som Villain gør her. Så medmindre jeg har et meget klart read mucker jeg, og håber på at få pengene tilbage med renter senere hen i et bedre spot.
tror jeg som std betcaller turn..... såfremt jeg ikke better turn så er det for at villain ska bluffe river, hvorefter jeg snapper... det er KK med 100bb i rr pot ffs.
WP
Now... fold!
En donk med den linje er efter min erfaring altid noget der har dig slået. jeg kunne faktisk godt forestille mig en donk gøre det med A2. De gange jeg har callet i en lignende situation har jeg stort set altid været dårligt inde.
Jeg synes ofte at et instashove oop fra en donk er et missed draw eller lignende. Så jeg caller.
Edit: men det kan godt være det er mere når turn går check bet call, det er muligt at han er bange for at du vil checke bag på river hvis hans slowplayer videre, så hvad er mere naturligt end at overbet skubbe for value? (lol) jeg folder nok istedet.
Jeg hader disse bets og folder ganske ofte. Når endelig jeg caller taber jeg. Mange donks er forelsket i A-Rag og kan umiddelbart godt se ham have det her. Ellers er en 88 også sandsynlig. Når alt kommer til alt ville jeg folde og nappe donkens moneter senere. Ingen grund til at doble ham og se ham forlade bordet, så vil jeg mene det er bedre at finde et bedre spot og buste ham..
Enig med de andre. Havde spillet på samme måde og folder river.
EDIT: Mest fordi han overbyder potten med 146 ud i ca. 110= 35.
Skyd turn mod en dårlig spiller - check turn mod en god spiller -> Skyd turn! Han caller med 78 alt mulig andet.
insta call
insta call? wicked
Jo mere jeg tænker over den må betcall på turn være det bedste. Det er sku alt andet lige sjældent han vågner op med et A her. Han ender jo med at skubbe alt muligt lort på river hvis han er tilpas syg i hovedet, og når jeg så ikke vil calle bliver det voldsomt uprofitabelt.
Endte med at calle og se på et lækkert set i 8'ere.