NL200 - KK møder double potbet river

#1| 0

Hey,

Endnu en fra samme session bare andet bord. Villian er std TAG regular som jeg ikke rigtig mindes at havde set out of line.

Har 3bettet ham 2 gange tidligere i denne session hvor han foldede begge gange.

Villian kender sikkert Hero og ved jeg er reg.

Hvad gør vi turn og river.

$1/$2 - No Limit Hold'em - 12:55:53 ET - 2009/11/24
Seat 1: mopshizz ($41.80)
Seat 2: iamengaged ($234.80)
Seat 3: xxLilaKillerxx ($243.15)
Seat 4: VILLIAN ($474.75)
Seat 5: HERO ($269)
Seat 6: rf11527 ($267)

mopshizz posts the small blind of $1
iamengaged posts the big blind of $2
The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K K

xxLilaKillerxx folds
VILLIAN raises to $7
HERO raises to $24
rf11527 folds
mopshizz folds
iamengaged folds
VILLIAN calls $17

*** FLOP *** 4 6 8

VILLIAN bets $36
HERO calls $36

*** TURN *** 4 6 8 J

VILLIAN checks
HERO checks

*** RIVER *** 4 6 8 J 4

VILLIAN bets $218
HERO ???

En regular der pludselig double potter - min første indtryk sagde mig JJ men hvorfor ville han ikke bette normalt for value med JJ?

Hvad gør PN?

Sugeren

24-11-2009 19:46 #2| 0

Hvorfor bet/caller du ikke turn?

Jeg snapper som spillet, da du er markant stærkere, end hvad du ligner set fra villains side.

24-11-2009 22:31 #3| 0

Som SS. Vi skal altid bette 3 streets for value her.

Som spillet har jeg virkelig svært ved at calle. Hvordan er hans timing?

25-11-2009 02:18 #4| 0

bet/call turn altid her..

Hans linje gir ikk rigtig mening med noget der har dig slået, udover en mærkelig spillet JJ. AA+sets må man gå ud fra han Checker til dig hver gang her.. jeg vil finde et call ret hurtigt her mod en std. TAG.

Hvorfor Checker du turn? Jeg mener, du kan ikk få et meget bedre board til KK..

25-11-2009 02:28 #5| 0

Du siger at i begge to er regs, men du har aldrig set ham dobbelt pot bette/overbette allin river før?

25-11-2009 06:37 #6| 0

Du har KK i en reraiset pot uden et A på flop = NUTS (og endnu mere uden nogle T,J, eller Q på flop)! ---> GIV DEN LIGE LIDT MERE GAS! Som jeg ser det er der kun 2 hænder der slår dig, 45 og JJ, som han kan spille sådan (45 ville han dog nok checkraise eller check-calle med). Mærkeligt med dobbelpot-bettet, men du kunne have undgået situationen ved enten at raise flop eller bet-calle (komme all in) på turn!

Altså, han repper imo en EKSTREM SNÆVER range, du ser meget svag ud, a la 99-TT, AK. Når du nu har spillet den tricky så SKAL du calle på riveren, du slår jo sågar noget af hans value range, fx QQ!

25-11-2009 09:48 #7| 0

Villain skyder jo aldrig sådan der på river med QQ. Hans range er polariseret big time: bluff eller nuts

Du er slået af 44, 66, 88, 45s, JJ.

Men ja, det er ret underligt, at villain donkleader, for derefter at checke turn.

25-11-2009 10:17 #8| 0
Pokernets ME vinder !

Det her kommer til at lyde en smule.. ja, men er du vindende på 1/2?

Til hånden:
Raise flop, hvis ikke så bet-call turn.

Som spillet snap.

25-11-2009 10:40 #9| 0

Altså.

Det er altså dig selv der gør den her hånd skidesvær.

Du spiller din hånd som om du har nogett marginalt skrald, og du skal derfor til at gætte om villain ovebetter fordi han har den, eller om han gør det fordi han tror du har skrald.

Umiddelbart har jeg svært ve at se ham leade et set her i en 3-bettet pot, når boadet slår så tørt som det gør. Den eneste af de hands der slår os, som jeg synes giver menning er 54s, så jeg betaler nok, men raise da for guds skyd flop, eller som MINIMUM turn. Du sætter dig selv i et usselt spot.

MVH Skod

25-11-2009 21:15 #10| 0

Min oplevelse er at når villain laver noget totalt out of line af denne slags har han den ALTID.
Det er de færreste TAG reg's der har overbet-shove i deres arsenal på 1/2 med andet end nut-like hænder.
De færreste kan finde på det her move med nuts, men nærmest ingen har det uden.
Jeg folder

26-11-2009 07:27 #11| 0
OP

Tak for svar

Jeg sad med samme fornemmelse som Balder på river og mindes ikke rigtig at TAG regs på 1/2 har bollerne oftest til at double bette bluffe river. De ved godt at et potbet vil havde more or less samme virkning vs en anden reg - oder was??

Hvor mange af Jer har nogensinde double pottet river som bluff?

Oh well endte med jeg foldede river, er stadig usikker på om river er fold eller betalt.

Min fejl består nok i som skod siger, jeg fooked min egen hånd op og derfor blev den sværer end den burde.

Sugeren

27-11-2009 14:36 #12| 0

Snapper her og brækker mig ved en donked 4'er eller JJ.
Du underrepper jo din handske voldsomt, og han kan jo umuligt sætte dig på KK efter den skøgelinje du vælger!

Hvilke stats her du på ham?
Umiddelbart taler de 2 foregående fold til dine 3-bets for, at han kun betaler med fornuftige hænder, og derfor er 4'eren vil ikke en del af hans range?! Og hvorfor skulle han checke turn hvis han havde samlet nuts op med JJ? Enhver reg vil da forsøge at bygge videre på poten.

27-11-2009 14:55 #13| 0

Altså jeg forstår virkelig ikke denne her hånd. Hvis du nogensinde checker turn, så er det vel kun for at induce et bluff på river, som du har tænkt dig at SNAPPE.

27-11-2009 17:58 #14| 0

Lol en hånd. call 3b oop. Øhh LEAD 468r flop:) Det lugter lidt turneringsagtigt, "jeg tager ned her og nu, afslutter hånden, glad for hvad der er i potten-style."

Fint flop flat vs hans uber polarised range. Turn better jeg hvis jeg føler han enten 1) ser dig som en pirat, eller 2) han bare generelt har spewtendenser.
Hvis ikke, kan godt lige de checkke turn og lade ham barrelle afsted. River jeg er jeg med ChrisJ. Bevares, det virker wierd og uoplagt med et overbet i hans sko, men jeg er nok lidt i so fckin what I call campen. Jeg er umiddelbart mest bekymret for at se JJ, men forventer at se en masse WTF hænder også.

28-11-2009 05:30 #15| 0

1) jeg har dobbelt pottet river i bluff 1000 gange.

2) fold er fint nok som spillet.

3) få pengene ind på floppet 100 ud af 100 gange.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar