Hey all...
Efter en lang periode med SnG spil har jeg behov for lidt udvikling via cash.
Har siddet ved bordet ca 1½ time - og generelt har det været tørt. Ikke mange clashet - og har været ret aggro selv grundet andres passivitet. Har haft held med at stjæle en del.
Nu til hånden.
***** Hand History for Game 7271583563 *****
$200 USD NL Texas Hold'em - Monday, August 04, 10:20:37 ET 2008
Table Table 162840 (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 5
Seat 4: gnisj ( $243.75 USD )
Seat 5: Hero ( $303.45 USD )
Seat 1: visual_kei ( $207 USD )
Seat 3: utter79 ( $323.40 USD )
Seat 2: Tolbuhina ( $40 USD )
visual_kei posts small blind [$1 USD].
Tolbuhina posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero K K
gnisj raises [$7 USD]
Hero raises [$21 USD]
visual_kei raises [$64 USD]
Tolbuhina folds
gnisj folds
Hero ???
Visual Kei: ( 75 hænder - derfor ikke særlig brugbart.)
Pfr 15,38
VPIP 16,92
WTSD 40
W$SD 50
3bet - 0
Hvad gør en klog mand nu... Er dette et åbenlyst fold - eller instapush ???
X
nl200 KK møder modstand - wtd ?
Jeg skubber her da puljen allerede er en god størrelsen. Kalder du risikere du et A som enten slår din hånd eller dræber action... Desuden er det nemmere at få villains skillinger til midten her hvis han har et mellem pp, frem for på floppet hvor der er gode chancer for overcards...
Skub!
Du har selv spillet aggressivt, og det har villian nok lagt mærke til. Du er derfor foran hans 4bet range, som er AK, QQ-AA, måske JJ.
Add. Jeg tror aldrig jeg har advokeret for at folde KK PF for 100xBB, men den er altså grim.
En spiller der ikke har 3-bettet over 75 hænder 4-better pludselig. Hans range er altså SÅ skewed mod AA.
Jeg ender nok med at skubbe fordi vi trods alt ikke har flere hænder på ham, og fordi folk trods alt vågner op med de mærkeligste hænder på dette niveau, men hvis vores stats havde været over flere hænder kunne vi godt snakke om et fold.
Synes ikke man kan bruge hans stats til noget overhovedet når det kun er over 75 hænder...
Du skal da ikke undskylde, sagde jo hverken det var forkert eller dumt, undrede mig bare.... :)
skubber... specielt fordi du har været aggro.