Jeg har spillet rigtig meget med villain (24/18 - 4 turn, 2 river) efterhånden, og det virker som om han ser mig som en gigantisk LAG spewer. Han har altid callet mig helt sick light ned, idag er ingen undtagelse. Jeg har aldrig rigtig set ham overbette river, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med det. Med vores historie mener jeg klart han skubber et set på flop, men jeg kan tage fejl. Umiddelbart, har jeg rigtig svært ved at sætte ham på noget rigtig godt. Bliver et call for tyndt?
***** Betfair Poker Hand History for Game 412339891 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Thursday, September 11, 22:13:09 GMT 2008
Table Oxygen 21 6-max (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: HinfMethod ( $232.50 )
Seat 2: HERO ( $401.45 )
Seat 3: Marino4ka ( $209.15 )
Seat 4: elcotto ( $93 )
Seat 5: LetsGoWPT06 ( $285.25 )
Seat 6: Tevje ( $189.85 )
HinfMethod posts small blind [$1]
HERO posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♦ K♣ ]
Marino4ka folds
elcotto folds
LetsGoWPT06 folds
Tevje raises to [$7]
HinfMethod folds
HERO raises to [$27]
Tevje calls [$20]
** Dealing Flop ** [ 2♠ T♦ 6♣ ]
HERO bets [$31]
Tevje calls [$31]
** Dealing Turn ** [ A♣ ]
HERO checks
Tevje checks
** Dealing River ** [ Q♦ ]
HERO checks
Tevje goes all-in
Tevje bets [$131.85]
HERO?
NL200: KK turner A vs reg
Svær synes jeg, men du virker jo også bange for det es så han bluffer vel nogle gange her. (Regner ikke med du checker turn og river med to toppar/to par+)
Er interresseret i hvad andre siger til denne.
Allan
Som hånden udvikler sig fanger du vil reelt kun et bluff ....
Du repræsentere preflop en rigtig god hånd - og med et board der indeholder T Q og A må man antaget at du har ramt noget - eller har noget(men mindre han sætter dig på 99 eller air).
Jeg vil lade den slippe, og vente på en bedre chance for at se hvad han har når han overbetter pot så meget.
----
EDIT:
By the way - hvor for ikke bette turn ?
Har han et A eller et set, så ved du det der. og caller han, så kan du overveje et soft blockbet på river.
F.eks. $25 på turn og $35 på river for at se hvad han caller ned med.
Skubber han ind over nogle af disse hænder så er du slået og har et easy fold.
@DW
Bette 25 på turn er vel ca det samme som frivilligt at blive sparket i løgene. Tror roligt du kan regne med alle hænder vi er foran folder hvis jeg vælger at lave mig selv om til et bluff på turn. Blocking bets i den størrelse er helt forfærdeligt dårlige, det tror jeg man skal holde sig fra :)
Hero folds.
Jeg kan ikke se at der er noget du slår, pånær et stone-bluff.
Synes egentligt at turn check er fint nok. Især hvis du også checker AK/AQ i samme spot, hvilket jeg egentligt godt ville kunne lide i en 3-bettet pot.