Villain i hånden er donket. Han virker til at betale for meget pre. Vi har netop spillet en hånd hvor han limper, jeg siger 10 med AA og han betaler. Jeg skyder to streets hvorefter han donk-leader river, jeg raiser og han folder.
Til hånden: Villain siger 6 fra SB foldet til. Jeg siger 24 i BB med K♦K♣. Eff stacks 300$.
Flop J♠8♦5♣ - pot 48$
Villain checker, jeg byder 35, han betaler. - På dette tidspunkt føler jeg mig helt overbevist om at jeg er foran.
Turn 6♥ - pot ca 120$
Villain checker, jeg byder 65. Betalt igen
River 9♥ - pot ca 250$ med 170 tilbage
Han checker igen - rester vi?
(jeg havde gang i en del borde og var ved at time ud, så jeg fik kun bettet 65 på turn, obv for lidt, se bort fra det)
NL200 - KK, VB river?
Jeg checker bag på den her. Kan ikke lide hans calldown linje. Godt nok kan han godt ligne KJ/AJ, men det er svært for os at byde noget, der gør, vi stadig kan folde til et push. Samtidig er den type, du beskriver, netop den type der spiller 87 og den slags rod, og jeg har ikke lyst til at stakke af med bare overparret.
EDIT: Stave og en enkelt sætning.
Tror også jeg er checker bag.
Tror alt for ofte, at det kun er hænder der slår os, der kalder...
Synes Villain ligner KJ/AJ ret meget - muligvis en QQ.
Jeg rester og forventer call fra ovenstående range. To par er imo ikke sandsynlige hvilket efterlader os med set og AA som har os slået. Hvis Villain er donket som OP skriver, hører vi fra set på turn, er jeg sikker på. Villains c/caller sets ned til river.
Jeg better omkring de $50 og call'er et push any day - hvis altså VILLIAN er så donk'et som beskrevet :)
Der er mange holdings han kan havesom vi stadig slår hvis han er en gennemført donk/CS - hænder som AJ, KJ, QJ, QQ - er han virkelig donk'et og tror du bluffer så caller han med any J.
Er ret sikkert på at vi høre fra hænder som har os slået enten på turn, eller på river. Han chekket ikke en 2 par/set/backdoor flush til os .... Så stikker han ud for at få lidt betaling.
Jeg rester bare river for value. Self render du engang i mellem ind i 87 76 eller andet gøgl, men tror han caller jx nok her til det er profitabelt.
Du fik selvf rettet og skrevet at turnbet size var en fejl, så det kommer helt af sig selv, at du smider resten ind på river, når du næste gang får bettet ordentligt. Derved er potten også så stor, at han aldrig folder en J.