NL200 - KK vs CR flop - Linie check

#1| 0

Hej

Blev en anelse i tvivl om denne, så vil lige double checke min linie og evt kommentar.

Jeg spiller 27/24/9 på bordet - har givet den gas på bordet som en kombo af gode hænder og tight/passivt bord. Villian aner ikke dette da han er helt ny på bordet.

Mit UTG raise er std for mig, raiser normalt 4*BB fra UTG.

$1/$2 - No Limit Hold'em - 12:23:37 ET - 2009/10/05
Seat 1: vanillawifi ($200)
Seat 2: Champagne Chaos ($212)
Seat 3: Benson28 ($200)
Seat 4: VILLIAN ($202.75)
Seat 5: Freshdax ($92.75)
Seat 6: HERO ($411.80)

VILLIAN posts the small blind of $1
Freshdax posts the big blind of $2
The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K K

HERO raises to $8
vanillawifi folds
Champagne Chaos folds
Benson28 folds
VILLIAN calls $7
Freshdax folds

*** FLOP *** J Q 7

VILLIAN checks
HERO bets $12
VILLIAN raises to $30
HERO calls $18

*** TURN *** J Q 7 T

VILLIAN checks
HERO checks = overvejede at Bet/Call her, netop for at charge FD. Men vi må formode er at være miles behind de gange han CRAI her.

*** RIVER *** J Q 7 T 2

VILLIAN bets $44
HERO ???? Betalt eller auto muck?

Han stinker selvf af ramt flush - men en god spiller burde også vide jeg aldrig har flushen i denne situation og dermed sikkert kan skyde mig af hånden. Prob er min viden om villan er ikke eksisterende så aner ikke om han er god eller dårlig eller avr.

Comments please

Sugeren

05-10-2009 19:59 #2| 0

Hvis det var mig der var helt uden viden om Villain og han omvendt er uden viden om dig, ville jeg nok give den et kald også se hvad han har, så jeg kan genoverveje lignende situationer senere hen alt efter hvad han viser op.
Så betalt herfra og fin linie generelt.

05-10-2009 20:47 #3| 0

Jeg 3-better floppet og kalder allin.

Som spillet bet/caller jeg turn, som du også er inde på.

River er betalt.

Jørn

05-10-2009 20:52 #4| 0

Ja. Der skal 3-bettes på floppet. Drawheavy bord som rammer villains range godt. Så ender du heller ikke i de problemer du nu ender I.

Resten af linien er også som Thyssen.

05-10-2009 23:01 #5| 0
OP

Tak for svarende

Fortryder at jeg ikke bet/callede turn eller kom til midten på floppet.

I vil alle betale river, hvilket jeg godt kunne tænke mig at spørge ind til hvilken range sætter i ham på som spillet?

Hvad slår vi foruden AQ eller air på river?

Sugeren

Vi afventer lige med svaret =)

06-10-2009 15:23 #6| 0

caller for info plus at hans range kan være ret bred, da han kan have dig til på et loose call med AJ, AT mm på floppet, så du kan efter min mening slå både bluff, AQ, KQ, KJ, AJ, der better for value, sellvom de tre sidste ikke er så sandsynlige.
Stadig mener jeg der er god vaule i et call, for at se hans linie og tage hjem mod bluff. Du har ikke pot size på, men du skal calle 44 for at hive 122 hjem ifølge mit hurtige skøn, så mener der er værdi.

06-10-2009 15:49 #7| 0

@Will
Der giver ikke mening at villain CR floppet med nogen af de hænder du nævner, men så igen: vi kender jo ikke villain.

Jeg må indrømme, jeg også har svært ved at se hvad en sane villain skal valuebette her, som vi slår

Call river = bluff catch / donkaments catch?

06-10-2009 17:44 #8| 0

som skrevet vil jeg selv mene de er relativ usandsynlige, dog skal de ikke helt afskrives efter min mening. Men mest call for at fange ham i bluff og for info på river.

06-10-2009 17:51 #9| 0

Over mit niveau, men er det ikke bare Stanard 3bet/Call med over par readless på sådan et drawy flop for 100 bb?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar