NL200@Ongame
Jeg synes jeg får taget en meget uheldig linje (ville gerne bette turn faktisk, like?) og får sat mig i et skidt spot, hvor jeg tror jeg er bagud ret ofte..
Jeg har 1300 hænder på villain der spiller 27/14/2.6, 3bet 3%, fold to 3bet 53%.
When bet/raised river:
WTSD 38% (11/29)
W$SD 24% (7/29)
Noter på villain:
3better ikke med AKo
Set calle 3bet OOP med 99
Min "tight reg" går på hans PFR og 3bet stat.
Seat 3: jackyvousnik ($69.40 in chips)
Seat 4: britney_93 ($200 in chips)
Seat 8: lagenes ($149.95 in chips)
Seat 9: Razga4 [K♦,K♠] ($305.75 in chips)
Seat 10: .bugs ($272.70 in chips)
ANTES/BLINDS
Razga4 posts small blind ($1), .bugs posts big blind ($2),
jackyvousnik folds, britney_93 raises to $6, lagenes folds, Razga4 raises to $19, .bugs calls $19, britney_93 folds.
FLOP [board cards: Q♦,8♣,2♠ ] - $44
Razga4 bets $27, .bugs calls $27.
TURN [board cards: Q♦,8♣,2♠,6♠ ] - $98
Razga4 checks, .bugs checks.
RIVER [board cards: Q♦,8♣,2♠,6♠,8♠ ] - $98
Razga4 checks, .bugs bets $55, Razga4 folds.
Jeg har en meget snæver range på ham som hedder AA/QQ/AK/(JJ) grundet hans coldcall af mit 3bet preflop - I did not like that!
Btw så timede jeg ud på river og blev autofoldet da jeg ikke kunne bestemme mig for hva jeg skulle gøre.
NL200: KK vs tight reg
For mig ligner det et helt klassisk bet alle streets for value, villain spiller 27/14 og har altså lidt fiskede stats, jeg folder btw. aldrig nogensinde river som spillet.
Mod en semi-station, KQ, AQ, QJs og sikkert også JJ og TT hvis han er en non-believer :)
Jeg blander mig lige.
AQ, KQ, JQs etc
Selvom hans WTSD måske er lidt anti-station agtig.
Jeg better sgu også tre gange her. Alternativt checker jeg flop, og better turn og river, men det kan jeg bedre lide IP.
Folder _ikke_ river her som spillet. Han better jo alt sit skrald her, no? Tror også han VB'er hænder du slår. Og du får jo super gode odds.
lol - zomg - jesus - undskyld mig, men du har bragt smillet tilbage på mit ansigt efter jeg lige har spillet en rædsel-session :)
Med der fold på river er du jo en større nit end din modstander. Det kan bare ikke være rigtig. Han peeler floppet med alt muligt garbage: any ace high, any gutshot, any pair og de eneste hænder du er bagud til at 8x som udgør ca 10% af hans range.
Desuden er hans betsizing interessant. Man ser ofte dårlige spillere potte river, når de spiker, så hans 1/2 pot bet ligner Qx eller air. Det vil være frækt at check-klikke ham på river...
På floppet ligner det en standard bet-bet-bet. Han skal nok kalde ned med Qx. Lav evt. lavere betsizing end normalt på turn for at suge ham ind.
Desuden vil den slags spillere ofte afsløre på turn når de har et monster (ved at klikke), så vi kommer sjældent til at valueowne os selv (og vi kan med sindsro folde til et riverraise da han cirka aldrig bluffraiser os på river).
Jørn
Regnede med der kom en sviner og jeg havde nok brug for den :)
Glad for den hjalp på dit humør :)
Hvis du ikke tror du kan få 3 streets så er turn check selvf. udemærket hvis du altså kalder river.
Da du ikke timede ud var det fordi du overvejede at folde, eller fordi du ikke kunne bestemme dig for at kalde eller raise?
Jeg kan ikke rigtig se hvordan vi kan andet end mindst at kalde her! Nu har jeg ikke lige haft en dårlig session, men smilede da lidt da jeg så det :)
Nu ved jeg ikke lige hvor langt villian tænker, men kunne man forestille sig at 8♠ faktisk var et perfekt kort til at få ham til at kalde et skub rimelig light.
Altså en slags reverse bluffcard-valuecard :) Han tænker, hvad ville du skubbe med her som er sandsynligt, og det kunne han formentlig godt få en rimelig stor bluffrange ud af.
Da du checker turn og river mener jeg ikke han sætter dig på at have AA,KK,QQ særlig tit.
wooow!! shit jeg gik i wtf mode da jeg så hånden.
Synes de andre har forklaret hvorfor fold ikke kan komme på tale. Selv nits valuebetter ca hver gang med Qx i dette spot ? :D
AHVA?!?!! :D
Forstår slet ikke dit c/f river.. Jeg tror jeg C/R her for value mod Qx, og hvis ikke så C/C jeg bare.
Jeg better også alle 3 streets for value, men kunne godt tænke mig at høre hvad din plan er på turn?
Er det for at c/call turn og c/fold any non K river?
Er enig med de andre posts med at det simpelthen er for svagt at folde.
Desuden ligner du mest af alt at du er MEGET svag når du laver et std cbet og så vælger at checke turn og igen gøre det på river.
Så jeg vil formode at han AT BEST har en Q eller noget garbage / cold bluff.
Check raiser for value pga. den linje vi har taget.
wow et fold =)
Jeg better alle 3 streets for value og overvejer aldrig at folde river, autobetaler promte.
Derudover har manden en W$SD på 24% !!! hvilket muligvis ville gøre jeg ville raise river for value fordi han åbenlyst caller river light.
Men som absolut minimum caller jeg river anyday.
Enig i at foldet er mega-stramt, men maven sagde nej :)
@Sugeren
Villain har været til showdown 11 gange og vundet de 7 når han har bettet/raiset river.
Hvis du kun kan få 2 streets her, så bet flop + turn og check river. Bet flop, check turn, bet river er jo aldrig et bluf - såfremt han bare tænker minimalt. Som spillet moser jeg river, da du ikke repper en skid.
Du kan jo ikke lave mave folds her, når villain næsten ikke repper en enkelt hånd der har dig slået. Jeg er dybt pas på hvorfor vi ikke selv better river når han checker bag, og endnu mere lost over hvordan du så kan checkfolde nogensinde. Det er også vigtigt at vide hvad du selv ligner her, en meget underreppet weak hånd, og jeg tror ærligt at du folder den bedste hånd noget der ligner 80% af gangene her.
Det virker somom du leder efter at lave de her store folds, og kigger lidt for mange spøgelser. Umiddelbart ligner det 3 streets bet bet bet, og hvis folk er så stramme at du ikke kan 3 streete her, skal du vel skrue helt gevaldigt op for bluff frekvensen.
Jeg er med på ens mavefornemmelse og dynamik/timing tells kan bestemme ting, men det her er simpelthen ikke et af de spots jeg vil mene.