Jeg har lige sat mig på bordet. Bordet er et turbo-bord, hvilket jeg opdagede efter jeg havde postet blinds. Jeg kan bedst lide at spille på de normale borde, da der er mere tid til at beslutte sig. Villain er regular på nl200 og multitabler. Jeg er regular på nl100, men jeg har spillet en del hænder på nl200. Jeg har lige skiftet site, så han kender mig ikke.
Jeg undskylder HH'en, men boss er ikke verdens bedste, når man skal kopiere HH's. Jeg sætter ham på et draw eller måske AQ♠. Hvad synes i om hånden. På turn timede jeg næsten ud, så det blev lidt fibrilsk.
Random 1
Random 2
Hero med 200 dollars og K♦K♠
Random 3
Random 4
Random 5
Villain med 520 dollars
Random 6 i SB
Random 7 i BB
Random 8
Foldet til mig, som der gør det til 8 dollars.
Villain er den eneste, som der kalder. Han har position på mig.
Flop: 9♠ Q♣ 2♠ Pot: 19
Hero bets 18 dollars
Villain calls
Turn: K♣ Pot: 52.25
Hero bets 44 dollars
Villain calls
River: J♥ Pot: 140
Hero går all-in for 130 dollars
NL200 - KK
Ser absolut ingen grund til at gå AI.
Har han en god hånd som du slår (set/KQ, etc.) vil han oftest have renakket flop eller turn og selv hvis han har en af disse er det langt fra sikkert at du får betaling.
Har han 10'eren smider du selvfølgelig penge lige i hovedet på ham, endda flere end han sikkert selv ville valuebette. Derudover fjerner du jo enhver chance for bluff.
Det riverspil er i mine øjne direkte stupidt
Det er også mest mit riverspil, som jeg er mest kritisk overfor. Jeg rev den all-in, da der var under halvdelen af tiden tilbage. Ville du checke river PSchmid? Hvis jeg better 50-60 ind og han går all-in, så skal jeg kalde alligevel.
@Liger
checker 99% af gangene KK på river her, villain skal være en sygt passiv callingstation før jeg valuiebetter. Eneste jeg "normalt" better her er rent bluff eller en T (som jeg også ret ofte vil checker).
Stikker du ud og blive reraiet har du et meget esay laydown.
Checker du river vil jeg calle temmmelig en del, op til et push med den rette gutfeeling