Villain er niget 22,8/17,6/3,4, 3better 5 og folder til 3bets 78,5, men af en eller anden grund virker han ikke specielt god, bare mit indtryk. Han ser mig nok som TAGish, 19/15.
Seat 1: Hero ($229.00 in chips)
Seat 3: ttaa00224 ($248.00 in chips)
Seat 5: johanna90 ($34.00 in chips) DEALER
Seat 6: Laglos ($136.75 in chips)
Seat 10: chico7831 ($216.85 in chips)
Laglos: Post SB $1.00
chico7831: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero T ♦ Q ♦
Hero: Raise (NF) $7.00
ttaa00224: Call $7.00
johanna90: Fold
Laglos: Fold
chico7831: Fold
*** FLOP *** 3 ♥ 9 ♦ J ♠ 17
Hero: Bet $11.00
ttaa00224: Call $11.00
*** TURN *** [ T ♠ 39
Hero: Check
ttaa00224: Bet $28.00
Hero: Call $28.00
*** RIVER *** [T ♣ 95
Hero: Check
ttaa00224: Bet $68.00
Hero: Call $68.00
Nogen der raiser river? jeg synes villains linier er meget polarised, hvorfor jeg kun callede. Skidt?
NL200 klonk river, raise?
Jeg synes også, du spillede den fint.
tror jeg nu ikke, men synes call er fint
Altsaa, det afhaenger meget af dit feel det her. Hvis du mener han er donket daarlig, daarlig er et skub paa river fint. Hvis han er daarlig uden at vaere extrem er et call ok.
@ Loki
Du bliver sq lidt nødt til at uddybe din comment, ellers kan min mormor sq ligeså godt komme ind og gætte med.
jeg tror ikke han har en polariseret range og jeg synes call er fint
altså du checker to gange .. ingen grund til at han ikke valuebetter fx Jx
den forstår hun sku'!
tror også jeg kunne finde på at skubbe ind over på river, jeg kan se en del holdings som betaler her som du slår
Hvad er argumentet for ikke selv at bette turn? Er det fordi vi ikke vil skubbes af hånden ved et eventuelt raise?
Som spillet caller jeg kun.
Som Loki ser jeg ham VB med Jx - men ser ham likely at sidde med J10, set mv.
Som spillet caller jeg kun.
Som Loki ser jeg ham VB med Jx - men ser ham likely at sidde med J10, set mv.
Som spillet caller jeg bare, men hånden havde nok spillet sig selv hvis vi altså havde taget føringen på turn, som spillet har vi ingen idé om han bluffer os fordi han føler svaghed eller valuebetter os noget så grumt med et monster.
Er enig i at hans range er rimelig polariseret (forklaret ovenfor) til enten Nuts/air.
Range: 33,88,99,T8s,T9,TJ,Q10,QJ,flushdraws+air
@ jer der skubber
Det er nemt at skrive, "raise, for han VB'er også Jx", hvilket muligvis også er rigtigt. Men det er jo ikke det, som det handler om. Spørgsmålet er nærmere, caller han med Jx?
Det kommer meget an på feel. Er villian nysgerrig eller folder tit uden at blinke? Jeg vil syge at call er godt mod unknowns og raise kræver at man ved at villian betaler light af.
jeg finet et nemt call frem her. Din modstander kan sagtens have dig slået her. Har han ramt set eller sidder han med KQ så er det nitten at pushe allin. Kommer helt an på din modstander hvad jeg gør i den her situation.
Jeg caller her, men havde du skudt igen på turn havde jeg overvejet et checkraise på river.
Jeg better turn any day, især da vi er OOP. På den måde beholder du initaitivet, og skulle du ramme river så er der langt større chance for få betaling af ham. Måske endda i form af et checkraise.
Og du er fint tilfreds hvis villain folder turn.
Som spillet er et push frygteligt, uden heftig dynamik.
Det er altså sjældent jeg får muligheden for at c/r river, når jeg klonker. Han checker bag med næsten alt, jeg kan ikke se ham VB Jx, hvis jeg tyrer til den igen på turn, og så checker river.
@ Coolkjaer
"Jeg vil syge at call er godt mod unknowns og raise kræver at man ved at villian betaler light af."
Hehe ja, det har du ret i. Vidste jeg det, havde jeg heller ikke postet hånden :) Jeg vil blot høre hvad jeg skal gøre mod sådan en gut, ud fra min beskrivelse af ham.