NL200 kr homegame i Århus

#1| 0

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at spille NL200 kr cash game live i +rhus ca en gang om ugen på en fast dag fx. tirsdag eller torsdag kl. 20-24 - eller lidt længere hvis folk kan holde til det ;).

Buy-in bør være min 100 og max 400 så man har mulighed for at træne både short- og deep stack play.

Spil: NL hold ''em, men mixed games med PLO, PLO8, FL hold ''em og evt seven card stud og razz (og måske PL 5 card draw for at mindes de gamle dage i det vilde vesten) kunne også være en mulighed.

Sted: ? Lad os se hvad vi kan finde ud af.

Hvis man tilmelder sig er man ikke tvunget til at spille hver uge. Jeg forestiller mig at der er en gruppe spillere der kunne tænke sig at spille ind i mellem og at man tilmelder sig fra gang til gang.

Hvem er friske?

Straight flushes

sunek

P.S. Jeg tager på en uges ferie i morgen så hvis jeg ikke svarer på PM og i denne tråd er det årsagen.

27-07-2006 16:06 #2| 0

tjaa hvis det kunne være fra 16 til 21 var jeg frisk ;)

28-07-2006 08:12 #3| 0

Tirsdag er jeg klar.....men kan ikke de der "gamle" games - men det kan vel læres :)....så har i jo også en fisk :)

28-07-2006 10:57 #4| 0
OP

@karlsvognen

Når det kommer til PLO8, 7 card stud , Razz og 5 card draw er jeg også super n00b - men jeg synes at det er sjovt at spille dem ind i mellem for variationens skyld.

sunek

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar