Nl200 KTs - God linje?

#1| 0

Hvad synes I om denne linje? Villian er en spøjs fyr, men betaler gerne for draws, og jeg har set have besvær med at nedlægge store PF hænder, som AQ/AK/AJ, når han ikke rammer flops. Endvidere er han løs/passiv PF, når det kommer til marginal hænder som T9, 98,87,T8, JT osv.

Hvad synes I om denne linje?

Seat 3: Dauberus ($243.40 in chips)
Seat 4: okadowu ($256 in chips)
Seat 6: ManCCCini ($193 in chips)
Seat 7: iiisdon ($196.75 in chips)
Seat 8: MarioCG ($135.50 in chips)

K T

ANTES/BLINDS
iiisdon posts blind ($1), MarioCG posts blind ($2).

PRE-FLOP
Dauberus folds, okadowu calls $2, ManCCCini bets $9, iiisdon folds, MarioCG calls $7, okadowu calls $7.

FLOP [board cards 5,9,6 (28$)
MarioCG checks, okadowu bets $5, ManCCCini bets $28, MarioCG folds, okadowu calls $23.

TURN [board cards 5,9,6,10 (84$)
okadowu checks, ManCCCini checks.

RIVER [board cards 5,9,6,10,3 (84$)
okadowu checks, ManCCCini bets $45, okadowu calls $45.

PS. ved jeg skulle have reloadet, men glemte det.

06-08-2006 16:51 #2| 0

Jeg kan ikke se en eneste grund til ikke at bette turn.

06-08-2006 17:03 #3| 0

Me neither, jeg committer på turn tror jeg.

10''eren hjælper ham på ingen måde.

Mickey

06-08-2006 17:07 #4| 0

Hvad gør du dig selv af overvejelser på turn da du checker bag ham? Hvis du sætter ham på et draw selv, så gir jeg gas (60 ud i nogle og 80) med TP K kicker og K høj flush draw...

Hvis du er bange for han slowplayer set, så er en gratis river selvfølgelig fin og halv pot da du rammer ser pænt ud...

06-08-2006 17:28 #5| 0

Som allerede sagt vil jeg også bette på turn, tror jeg ville bette 42 på turn, og så bette river, også en 1/2 pot, måske 2/3 pot...

06-08-2006 17:30 #6| 0

Jeg går ud fra at dit raise på floppet skal ses som et semi bluff/forsøg på at får et gratis kort på turn hvis du misser. Du har mange outs her to overcards og en flush draw så du har en stærk hånd på floppet og dit raise er fint. Siden du rammer en af dine outs på turn skal du selvfølgelige byde igen her. Du er ikek interesseret i at lade ham trække efter noget som helst her. Hvis han slowplayer et set vil han sætte dig allin, men du har stadig en flush draw.

Så det er et spørgsmål om hvor tit du tror han vil slowplaye et set/straight/to par på denne måde ved både at smooth calle på floppet og give dig et gratis turn. Sammenlignet med hvor tit han har en af de hænder du mener han har svært ved at smide som AQs AJs. Jeg vil sige chancer er at han ikke tør slowplaye en hånd dig på turn.

:: Kasper Sørensen
www.PocketACES.dk

06-08-2006 17:42 #7| 0

Jeg tror jeg ville have skudt 24 ud på turn og så 2/3 pot på river. Et eventuelt raise på turn ville få fuld pot på nakken.

06-08-2006 19:14 #8| 0
OP

@ Alle

Tak for kommentarene, de er noteret!

@ KITT

Ja, raiset på floppet er for mig helt standard, når jeg er PF raiser, som i den givne situation. Jeg regner med han stikker ud, hvis han har ramt floppet, og det gjorde han jo også. Dog noget svagt, og med en god drawing hand og overcards, er det naturligt og logisk at få penge i potten. Turn, her bør jeg nok som folk siger, byde igen. Men jeg tænkte jeg ikke ville skabe en alt for stor pot med et sårbar hånd som TPGK, hvis jeg misser riveren.

Men dit råd er taget til følge, og jeg takker mange gange.

06-08-2006 19:45 #9| 0

Flop er standard. Du tager tit hjem og har mange outs. Eller som mickey.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar