Villain er italiener, han spiller 29/24/3 over 700 hænder (ret laggish i et 6max game) Har lige sat mig ved bordet, så ingen dynamik. Han er generelt bare en meget tyret/frisk, 3bet/4better en del, har tit 4bet bluffet og 5bet shoved, hvor han har foldet utrolig mange gange. Generelt synes jeg han har spillet fint, af hvad jeg har set indtil videre
Har ikke rigtig noteret nogle vilde bluffs fra ham, og har ikke set ham overbette før.
Tror han ser hero som en solid TAG til den friske side, dog ikke set mig lavet nogle tyrede calls, så vidt jeg ved.
Seat 2: Touni84 ( $120.39 USD )
Seat 3: VeryPoliteChef ( $213.50 USD )
Seat 6: Hero ( $208.40 USD )
VeryPoliteChef posts small blind [$1.00 USD].
Hero posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to Hero[ J♦ 9♦ ]
Touni84 folds
VeryPoliteChef raises [$6.00 USD]
Hero calls [$5.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 3♦, T♠, 7♠ ] Pot: 13
VeryPoliteChef bets [$8.00 USD]
Hero calls [$8.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 8♠ ]
VeryPoliteChef bets [$35.00 USD] Pot: 28
Hero calls [$35.00 USD]
** Dealing River ** [ 5♦ ]
VeryPoliteChef bets [$162.50 USD] Pot: 98
Hero calls or?
Synes han linje virker ret utroværdig, 60% af pot cbet på flop, lille overbet på turn, og så stort overbetshove på river. Ved godt at A8 er ca samme hånd her, da vi egentlig bare har en bluffcatcher. Han VB'er imo aldrig dårligere end flush sådan her, så han er polariseret til næsten nuts eller air.
Hvad siger folk?
NL200, linjetjek vs 2x overbets
Hvor meget raiser han fra SB vs BB?
Hmm, jeg tror jeg folder river. Når du kalder et turn overbet forventer han vel at du super ofte kalder et river bet også.
Sure, du kan have nogle svage hænder i din range, men det er altså ikke mange. Desuden spiller du en flush på præcis samme måde.
Dog er det blind vs blind og der er aldrig nogen der har noget som helst.
Kalder, synes hans linje er mega smadret hvis han har flushen, hvorfor skulle han overbet på turn hvis han rammer den, synes jeg ikke giver nogen mening..
Jeg betaler her 9/10 gange det virker super sært han overbetter, så jeg har svært ved og se en monster her altså, de her overbet på turn/river er ofte to par toppar med farve bandit på siden etc.
du har ret i han ikke valuebetter andet end luft eller nutsi men jeg tror du 9/10 gange er bedst her.
@djow
Han stealer 35% i SB.
@Schultz
Aahhh.. at vi er gode 9/10 gange lyder overdrevet optimistisk :)
Andre?
Wow. At påstå at vi er gode 9/10 gange her er da helt i skoven. Tænk lidt over hvilke hænder i kalder turn med.
Meh... min erfaring med sådanne spots siger mig, at de bare altid har den, når de tager sådan en linje der på det givne board, så jeg ville nok finde et stramt fold frem. Samtidig tror jeg dog godt, en type, som villain i hånden aktuelt er, kan ræsonnere sig frem til, at den range, du kan kalde ned med, er ekstremt stærkt - hvilket han så kan udnytte. Derfor: call.
Så altså... jeg ville nok folde, men jeg tror spottet er fint til at lave bluffcatcheri grundet jeres linjer (og repping deraf) sammenholdt.
Han har vel set krantzs videoer og jeg tror han har et nøgent spar es ofte, så jeg tror call er fint selvom du ganske rigtigt har en bluff catcher
Hvis han fx havde bettet 25 på turn i stedet, ville du så raise for value?
@Proletaren
Nej, tror ikke det er særlig smart at raise turn, hvis han c-better normal sizing, da vi nærmest overrepper vores hånd - Specielt uden dynamik. Vi caller generelt turn med så mange par + SD/gutters og FD, så vi er aldrig super stærk når vi caller, hvilket giver ham muligheden for at bluffe river og måske VB tyndt
@alle
Tak for comments. Endte med at tyre den, pga hans utroværdige linje og hvis nogen skulle kunne finde på at lave et syret overbet, er det ham her. Tog den heldigvis
ned mod hans 95s♥