Hey
Villain spiller 26/20/2.6 og 3-better 12% sqz 7% over 250 hænder. Jeg har ikke rigtigt de vilde reads på ham, andet end han godt kan tyre den ned. i SB vs mig i BB åbner han, jeg flatter 98s. Flop: 4d 4c 9c. Han CC. turn: 9s. Han CC igen. River Qs. Jeg better næsten pot og han tyrer den ned med 88.
Vi har ingen dynamik denne session overhovedet, og tror han ser mig som 26/22/3.5, 3Bet: 8%
Seat 3 is the button
Seat 4: ongameguy ( $193.00 USD )
Seat 5: PPP4ever ( $293.10 USD )
Seat 6: irtipoikki ( $293.75 USD )
Seat 10: Hero ( $200.00 USD )
Seat 3: kunhko ( $37.00 USD )
ongameguy posts small blind [$1.00 USD].
PPP4ever posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ J♦ J♣ ]
irtipoikki folds
Hero raises [$6.00 USD]
kunhko folds
ongameguy calls [$6.00 USD]
PPP4ever raises [$25.00 USD]
Hero raises [$52.00 USD]
ongameguy folds
PPP4ever calls [$27.00 USD]
** Dealing Flop ** A♠, 7♣, 6♦ ] Pot: 107
PPP4ever checks
Hero checks
** Dealing Turn ** K♣ Pot: 107
PPP4ever bets [$55.00 USD]
Hero calls [$55.00 USD]
** Dealing River **[6♣ Pot: 215
PPP4ever bets [$186.10 USD]
Hero calls [$93.00 USD]
Jeg har meget svært ved at sætte folk på en solid range, når de coldcaller 4bets OOP. Har set alt lige fra AA til random suitede connectors. Så hvis i vil give et godt bud på en range, når vi ikke har de store reads, så go for it :)
Flop: På floppet checker jeg bag, da jeg ikke kan se det fede i at c-bet her. Vi får ofte kun action af bedre imo, og vi ville muligvis ikke kunne c-bet folde alligevel, så derfor kan vi vel lige så induce flere bluffs? Jeg vil selvfølgelig også checke Ax bag once in a while, da han har svært ved at ramme dette board som 4bet cold caller OOP, hvis jeg selv har Ax. Det inducer en del, og i hans hoved mener han nok vi potcontroller vores TT-KK ofte, hvilket vel også er sandsynligt.
Turn: Jeg tror ofte, at han sætter mig på TT-KK, og mener vel at han kan få mig af TT-QQ. Han better kun turn her med Ax, hvilket jeg mener er lidt unlikely. Måske han har lidt AQ, AJs, ATs hænder, men det er vel os det. AA og KK kan han også have, men os rimelig usandsynligt, og meget få Combos af 77 og 66. Derudover kan han vel lave 88-TT om til bluffs, det samme med random suitede connectors like T9s, QJs, 89s whatever.
River: Han shover, og jeg tror hvis han better turn med air, så er han godt klar over han skal shove, da han nok putter mig på TT-KK når jeg checker flop bag, og dem ved han godt jeg kalder turn bet med, så derfor tror jeg han følger op på river, hvis han først er gået i gang. Dog completer bagdørsfarven, hvilket heller ikke er helt usandsynlig han har ramt, men mener bare ikke det ændre det store, da det er så ufatteligt få combos.
Gav det mening, eller er linjen helt horribad?
NL200 Linjetjek vs 4bet cold call IP med JJ
Jeg bryder mig ikke om dit 4 bet med JJ,jeg ville langt hellere calle hans 3 bet og spille postflop poker.
Når der kommer Et Es og en Konge så er jeg ikke glad for JJ længere fold turn som spillet.
Den anden måde jeg ville spille den på er simpelthen at gå all in pre når han 3-better.
Mvh Simon
Hmm forstår ikke helt hvordan du kan tro du er foran her.. Easy fold i en sådan marginal situation hvor du er bagud 9 ud af 10 gange... Virkelig nogle ulækre calls du får lavet hehe!! :)
Synes dit 4bet er okay, da det er et godt sqz spot for skurk.. Men synes dit turn kald og især river kald er meget meget skidt! Hvad er det helt præcist du sætter villian på? det eneste du slår er meget skidt spillet TT 99 88, som jeg tvivler på han spiller på den måde i en 4bettet pot..
Pre: Std 4 bet med über nuts JJ imod sådan en type.
Flop: Skyder 37 på flop da jeg hader at C/C og spille i blinde. Du er stadig foran meget af hans SC + PP han kalder flop med. Checker de fleste turns, og spiller river alt efter villain og board.
Turn+ river: Kan være fint alt efter timing, dynamik ect. men meget svært at sige noget klogt om unden reads, men det er få hænder du slår med JJ.
@OP
Det er så små detaljer der afgører det her, at jeg tror jeg caller. Jeg forventer ikke at være god ofte, men mere for at få en idé om hvad katten det er han laver... Eneste hænder jeg kan se i hans v-range er AQ og sets, og 77 og 66 folder han altid. Så har vi AA, KK og skrald tilbage... Jeg betaler og begynder at checke lidt stærkere hænder til ham, hvis han er god
@ST
No way vi skal 4bet AI her, så folder vi alle hans bluffs ud, og en vildbasse som ham, kan helt sikkert 5betshippe skrald samt lavere pp for value