Som nogle nok ved, er jeg pt i Vegas sammen med to andre for at give mig i kast med pokeren. Jeg har et par enkelte hænder jeg godt ville have noget feed back på, især imod regulars. Bordet er full ring, og der limpes ufattelig meget preflop i Vegas. SB i hånden er weak og ligegyldig, mens CO er en rimelig fattet regular som ser mig som en irriterende god regular (Ifølge eget udsagn). Effektive stacks er 200.
UTG limper, To folk i MP limper, og regular limper i CO. Jeg overlimper knappen med 5♦2♦. SB completer og BB checker.
Flop: K♦ Q♦ 9♠
SB leader for 15 hvilken han gør tit med ren luft, CO betaler, og jeg siger 70. SB folder, CO går i tanken i næsten 2 minutter og betaler så.
Turn: J♣
Han checker, jeg pusher? We like?
NL200 live, Bluff vs regular
JT, KQ eller 99? Sådan fik jeg det frem i mit eget hovede ihvertfald.
Limper du KQ/99 med på knappen efter der er limpet til dig? Jeg må indrømme, jeg banker sq til den her 10/10 gange pretty much.
Anyways, moser du KQ/99 på det turn der?
Mickey
Det virker lidt som om du spiller på hans usikkerhed og ikke ret meget andet - som mickey siger, ville du skubbe butikken til midten med KQ eller 99? JT ku jeg forstå, men det andet virker suspekt.
Hvis man virker supersvag og modspilleren hurtigt fyrer et stort bet af (dit all in på turn) er det min beskedne live-erfaring at det tit er et bluff. Ha det godt i vegas, det må være superfedt derovre :D
det er i hvert fald tankevækkende at han går i tænkeboks på flop, men vælger at betale vel vidende
1) at han har vidst stor svaghed
2) og der er to streets tilbage, hvor han skal betale endnu mere at komme til showdown
hvis han virkelige er svag, kan han ikke være specielt god, da det jo ikke giver ham de bedste forudsætninger videre i hånden