Jeg kunne godt tænke mig lidt input for denne hånd. Er det katastrofalt ikke at 4-bette pre og skal man altid folde på turnet?
Der er kommet en kineser til bordet som har købt ind for $1000. Han ligner en af de her asiatiske typer som kan tabe $8K i Blackjack på 2 min i hvilepuls. Min stack er $396. Jeg åbner til $7 UTG med J♠J♥. En $300 stack caller. Lad os kalde ham AK. Kineseren raiser til $21. Jeg raiser de fleste gange her men jeg beslutter mig for et call da jeg kun kan bedømme ham på hans udseende. AK caller. Pot: $66
Flop: Q♦2♥T♦. Check*3
Turn: 9♦. Jeg better $55. AK caller. Kineser skubber et giga højt tårn til midten. Hmm jeg går i boxen i lang tid. Havde jeg haft en ♦ havde det været et no brain all in. Jeg ender med et all in af følgende grunde:
- Der ligger allerede $231 i puljen.
- Jeg skal lægge $170 for et call som ville efterade mig med $150
- Toppar burde han havde protected med et bet på floppet efter der er checket til ham
- Jeg bedømmer AK med en ♦ er hans mest sandsynlige hånd
- Jeg har mindst 8 outs hvis jeg er bagud
AK folder. Kineser caller uinteresseret.
River er en mirakel 8♥. Jeg viser min hånd og er klar til at indkassere. Naaah han har K♦8♦ og får skubbet $1000 puljen over til sin side.Ved ikke om jeg spillede den helt horribelt? Tough spot. Havde det været en OMC havde jeg insta folded. Hvis han kan 3-bette med K8 pre kan han vel også bully med et flush træk her eller???? AK havde mindre end mig.