NL200 live, K9s

#1| 0

Villain og jeg har meget historie og har lidt et indbyrdes opgør. Villain spiller loose-aggressive, men er en god spiller, som ved hvad han gør, og spiller efter hvem der er med i potten.
Spillet er et hygge-livegame med 2 venner og så mig og villain.

Hero tager spillet seriøst, og spiller som altid tight-aggressive, på trods af det er et hygge-game, og stacker altså ikke bare af med middle pair for sjov.

Effektive stacks er 600 kr. Hero har fået sin stack ved bl.a. KK vs AK AI pre (ikke mod villain). Villain har købt sig ind for 600 for at dække Hero.

Hånden:

Ven1 fold
Ven2 (button) fold
Hero (SB) K9 raise til 6
Villain (BB) raise til 16
Hero call

Flop AK9 rainbow
Hero check
Villain bet 25
Hero raise til 75
Villain all in 600 i alt
Hero?

29-12-2008 18:11 #2| 0

fistpumpsnapbetalt, mens du råber shiiiiiip iiiiiiiiiiiiiiit!

29-12-2008 18:12 #3| 0

Ærgeligt, men jeg smider... . På et rainbow flop kan jeg ikke se en fornuftig villain lave dette med AQ AJ eller lign.. AK eller 99 tror jeg han sidder med.. Fold den..

29-12-2008 19:28 #4| 0

Jeg bryder mig uendelig lidt om at check/raise floppede to par i en 3-bettet pot mod en spiller jeg har meget historie med, for så at folde. Er du komfortabel med at få pengene ind, så fint, er du ikke, vil jeg hellere check/calle, evt leade turn.

29-12-2008 22:51 #5| 0

jeg må sige jeg instant snapper her..

tror ikke på han moser AK / A9 her .. tror tit den aggro villain har Ax her og du er godt inde..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar