NL200: Middle set 4 vejs deep

#1| 0

Har ikke HH, men har stats på key villain i potten. Han er dansker og pokernetter, men har aldrig fortalt mig sit nick, men kender til mine posts og læser med herinde. Vi har ikke tangoet så meget idag, men han har generelt en evne til at stacke mig. Han spiller 22/12 flop agg 2.2, turn 1.43 og river 3.

Mit flop CR bliver måske en anelse lille, især med to straight draws derude.

(Jeg ved den er sat op som en newbie, men jeg prøver lige!)

Vi spiller NL200 på Betfair, skulle vi være i tvivl.
Villain 1 åbner UTG, Key-villain ($600) betaler på button, jeg betaler ($450ish) i SB med 5 5, og random betaler i BB, altså 4 vejs.

Flop: 2 5 8 ($26)

HERO check, BB check, Initial raiser $21, key-villain call $21, HERO raises to $71, BB fold, Initial folds, key-villain calls $71.

Turn: 2 5 8 | 6 ($189)

HERO bets $122, villains moves all in for $366'ish, kan ikke præcist huske.

Better vi altid turn, og fistpumpcaller vi? (Går udfra vi ikke bet folder turn obv)

25-09-2008 07:20 #2| 0

øhhh? level???

Altid bet turn, altid snapcall

25-09-2008 07:23 #3| 0
OP

Den er sku egentlig døds kedelig, ved ikke helt hvad jeg laver med at poste den. Vi får 3:1 på et call, og jeg kan aldrig se hvordan jeg ikke skal bette turn her. En range der hedder 88, 22 og 43s som er voldsomt narrow men nok præcist, har vi 40% mod, så det kan vidst aldrig blive andet end et snapcall.

Tak for alle inputs, i gør det alle sammen nemmere at blive en lettere pokerspiller. Tak!

(Jeg begynder snart at skrive i ekspert forumet, no worries)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar