pnoi BB er retarderet og grunden til at jeg sidder ved bordet hans stats siger 67/25.
bo$$ er reg og mit indtryk af ham er at han spiller en fornuftig gang TAG poker. Han er ret frisk preflop, hvilket er grunden til at jeg blot flatter i første omgang. Han er desuden grunden til at jeg sidder med dobbelt stack, da vi kort forinden kom AI hvor han viser TT mod mine JJ.
***** Hand History for Game 2087121230 ***** (Boss)
$200.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 18, 10:54:46 ET 2010
Table Table TH 3984 (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: Redeeeem ( $309.10 USD )
Seat 2: bo$$! ( $393.90 USD )
Seat 3: nizzor444 ( $199.58 USD )
Seat 4: Hero ( $411.50 USD )
Seat 5: pnoi ( $489.16 USD )
pnoi posts big blind [$2.00 USD].
Hero posts small blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ J♣ J♠ ]
Redeeeem folds
bo$$! raises [$7.00 USD]
nizzor444 folds
Hero calls [$6.00 USD]
pnoi calls [$5.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 5♦, J♥, K♣ ] Pot: 21
Hero checks
pnoi checks
bo$$! bets [$16.00 USD]
Hero raises [$52.00 USD]
pnoi folds
bo$$! calls [$36.00 USD]
** Dealing Turn ** [ A♦ ] Pot: 125
Hero ?
Hvad er folkets plan?
NL200 Middleset dybt på klam turn?
Dit checkraise på floppet er ikke godt! Der sidder en 'deep' donk efter dig og du har "nuts" på et dry board... Flat og lok fisken med. Alternativt kan du leade floppet.
Turn er på ingen måde klam. Vi er kun bagude til AA og QT (udover KK som vi allerede var bagude til).
Jeg bet/caller turn.
Jørn
Mit c/R flop kan helt sikkert diskuteres, men hvis donken har ramt en hånd TP,OESD folder han alligevel ikke imo. Det er så rigtigt at han folder hænder ala 66-88,5x og GS. Jx er obv. unlikely så reelt synes jeg ikke jeg mister så meget ved at lukke ham ude ?
Hvilke hænder mener du han raiser på turn?
Jeg bet/shover turn + b/c river.
Der er masser af hænder han kan raise turn, som du er foran: fx. AK, KQ♦, AQ.
Hvis han raiser er jeg mest tilbøjelig til at tro det er et draws, da han er i position. Han ved du bør skubbe river efter dit turnbet. Derfor kan QT, KK, AA med fordel slowplayes af villian.
Jeg syntes floppet ligner et fint spot til at donke ud.
@Meincke
Måske kalder han med de nævnte hænder, men hvis du leader folder ham ALDRIG any pair, any draw (gutshots, ace high), medens du med et check/raise risikerer at lukke ham ude.
Jørn
Donklead er jeg temmelig sikker på her efterfølgende er det mest optimale.
Jeg ved ikke om det giver mening at diskutere videre, hvis at vi kan blive enige om donk lead er bedst.
Jeg kunne dog stadig godt tænke mig at høre lidt om hvorfor at det som spillet er så indlysende et bet/call?
Knudsen har givet sin mening om hvad villain kan raise her, men hvad siger I andre?
@Knudsen
I min verden giver det ikke nogen mening at raise nogen af de hænder du nævner, for det kan da umuligt blive for value?
Flat virker langt bedre.
Jeg syntes stadig de giver god mening. Du repper imo altså ret få hænder, der ville kunne calle et shove på turn. Mod langt størstedele af din range vil det være +ev at skubbe, da du bliver nød til at folde. Har hans hånd bare lidt equity (KQ♦ har fx 25% mod dit set), så er det altså ikke så tit du skal folde til hans skub, før det er +ev fra hans side.
Hvilken range mener du selv, du repræsenterer?
Jeg har obv meget få hænder, der kan kalde et AI, men alle de hænder du nævner kommer ind som dogs de gange jeg kalder. Tilgengæld har de fin showdown værdi, og vil derfor fungere langt bedre som bluffcatchers. Så det eneste der egentlig sker at villain vil få mig til at folde det han i forvejen slår. Enig?