Wilswan er helt fra den, men Lazer er regular som jeg kender fra NL100 også. Han spiller et ganske gennemsigtigt 18/13, turn agg 1, river 3 spil. Jeg har igen været aktiv og spiller 27/21, og har bokset lidt frem og tilbage med Lazer, dog uden det har været den store crazy 4bet bluffing krig. Jeg tænker på, om man i et spot som det her, hvor jeg ikke vil mene han nogensinde ikke har en flush (Måske ultra perifært stregen) kan finde en passiv linje frem? Måske jeg sætter hans range for snævert. Sender folk stakken ind her? Kan vi calle og åbenpushe Noahs Ark?
***** Betfair Poker Hand History for Game 480158100 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Monday, February 09, 23:43:14 GMT 2009
Table Oxygen 42 6-max (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: spackers ( $221.45 )
Seat 2: PAUL10 ( $153.60 )
Seat 3: Lazer99 ( $200.15 )
Seat 4: hansen ( $272.95 )
Seat 5: wilswan ( $56.15 )
Seat 6: HERO ( $313.18 )
hansen posts small blind [$1]
wilswan posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 3♣ 3♠ ]
HERO raises to [$7]
spackers folds
PAUL10 folds
Lazer99 calls [$7]
hansen folds
wilswan calls [$5]
** Dealing Flop ** [ 3♥ 6♠ 2♠ ]
wilswan checks
HERO bets [$18]
Lazer99 calls [$18]
wilswan folds
** Dealing Turn ** [ A♠ ]
HERO bets [$43]
Lazer99 raises to [$110]
HERO?
NL200 midset 3 vejs vs turnraise
Hvis I har bokset, så ville jeg have ultrasvært ved at smide denne.
Mon ikke han raiser floppet i pos med et FD for at kunne få et billigt turnkort? I think so. Især taget hans AF's i betragtning, så ligner det at han godt kan lide turn-potcontrol.
Hans turnraise giver faktisk ikke rigtig mening imo. Jeg kan ikke lige sætte ham på en hånd der giver mening, hvorfor jeg aldrig smider et set her.
Ryger bare til midten her sådan ca hver gang.
Hvis vi spillede mod en passivspiller, som meget vel kunne have ramt flushen, så har vi næsten potodds, hvor implied odds giver os grund nok til at calle og ramme.
Vi skal calle 67 ind i 211 ~ 32% og vi har 22% mod fx. T9♠ her.
Potten er semi bloated, og jeg leader trods alt ud i 2 mand på et drawy board som initial. Sæt dig selv i villains sko med T9s, så vil jeg mene det bliver en stor varians fest at skynde sig ind der. Samtidig er døds æslet bag ved os, som også medfører at jeg ikke tror han laver dynamik baserede ting så voldsomt ofte. Et stort døds æsel bag sig, position på mig etc. Jeg flatcaller ihvertfald næsten alle FD's i hans pot, specielt fordi jeg nok ikke 2nd barreller alt for mange kort med min range her.
Hvordan spiller 88, T9s som villain? Og hvordan spiller du 88 som mig? =)
Jeg kan kun se flushes der giver mening fra villains side. Og når hans turn agg er 1, kan jeg slet ikke se hvad ellers.