NL200 mod short donks!

#1| 0

Jeg er sgu ved at vaere godt traet af at sidde og spille mod short stacks. Men maaske er det min egen skyld at jeg konstant dobler dem op. Kid A har raiset mig for, hvor jeg kaldte hans c/b med second pair og tog hjem. Er stack sizes for skaeve til at raise her? Mere eller mindre? Eller slet ikke?

Syntes der er flere og flere short stacks donks paa nl200, og de sender mig sgu paa direkte donkey tilt hver gang de hit n runner mig, og det er efterhaanden ik sundt for rullen!

Hand #408476582 at table: Table TH 990
Started: Mon Sep 04 15:47:48 2006

IntoThePot is at seat 1 with 196.00
Ajour1 is at seat 2 with 481.90
Kid A is at seat 3 with 89.00
Big Beardy is at seat 4 with 212.70
HERO is at seat 5 with 351.45

HERO posts the large blind 2.00
Big Beardy posts the small blind 1.00

Big Beardy: --, --
HERO: 6, 6
IntoThePot: --, --
Ajour1: --, --
Kid A: --, --

Pre-flop:

IntoThePot: Fold
Ajour1: Fold
Kid A: Raise 8.00
Big Beardy: Fold
HERO: Raise 24.00
Kid A: Call 24.00

Flop (Board: 4, 2, Q):

HERO: Bet 65.00
Kid A: All in

04-09-2006 17:51 #2| 0

kan ikke li' dit reraise preflop, du kommer langt oftere til showdowns med shortstacks og du skal derfor spille andre hænder anderledes imod dem; TPGK bliver til nuts imod shortstacks og hænder som SCs og små par bliver langt dårligere og draws/bluffs/cont bets/2nd barrels osv bør man holde sig fra.

Med lidt øvelse og en anden indstilling kan shortstacks gå hen og blive rigtig gode for din hourly rate.

04-09-2006 18:26 #3| 0

Har lige kigget en ekstra gang på hånden og det er ikke for at træde i det, men dit preflop reraise og flop bet er MEGET skidt, faktisk er det yderst marginalt at kalde preflop for set værdi syns jeg.
I det her spot vil jeg meget hellere reraise eller kalde med ATs eller sådan noget

Der er ekstremt mange shortstacks på alle niveauer og størstedelen af dem er kæmpe donks eller semigode spillere der er på tilt eller har dårlig bankroll management; du bliver nød til at lære at spille imod dem.
Personligt elsker jeg shortstacks og vælger tit bord udelukkende fordi der sidder en to tre stykker med ~40-60 bbs

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar