Kunne sgu ikke sove efter damsen skred, så skulle lige se hvad der skete på bossen. pastron! er 31/1/1.78 over 75 hænder, udover det, ukendt.
1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Tuesday, August 28, 2007 6:40:38 AM
Table TH 207 (Real /Cash Game )
Seat 1: Hegea6 (60.21)
Seat 2: pastron! (197.55)
Seat 3: ooomar (46.15)
Seat 4: Tiltove (323.00)
Seat 5: Messaa (199.90)
ooomar post SB 1.00
Hegea6 post BB 2.00
Tiltove post BB 2.00
** Deal **
Hegea6 [N/A, N/A]
pastron! [N/A, N/A]
ooomar [N/A, N/A]
Tiltove [N/A, N/A]
Messaa [Q♦, A♦]
*** Bet Round 1 ***
Messaa Raise to 8.00
Hegea6 Call 8.00
pastron! Call 8.00
ooomar Fold
Tiltove Fold
*** Flop(Board): *** : [J♠, Q♠, 6♠] pot: 27
*** Bet Round 2 ***
Messaa Bet 20.00
Hegea6 All-in 52.21
pastron! Call 52.21
Messaa Call 52.21
*** Turn(Board): *** : [J♠, Q♠, 6♠, A♣] pot: 183
*** Bet Round 3 ***
Messaa Check
pastron! All-in 137.34
Messaa Fold
Har fået rigtig mange tæv på mine to par på det sidste, men er dette for weak?
NL200 morgen bommelum
jeg synes det virker meget weak, hvis han f.eks har AK AA QQ måske JJ vil han vel reraise dig preflop, han kan selfølgelig sidde med AT AQ AJ med A i spar, men i alle tilfælde fører du på inden river.
(er mit gæt)
Hvis vil skubbe sit draw skubber han vel floppet?
Well hans draw bliver jo styrket i det han rammer top pair muligvis 2 par på turn.
Af nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvad han sad med, der kom jo show down i det en anden var all in. Hvis han har sin flush/straight/sæt, så bukker jeg sku for et godt fold :) det ville jeg ikke ha kunnet uden gode reads
edit: fejl læst er rettet
Hvis Pastron! taber til Hegea6 der er all in er der ikke syn af hans kort.. så vidt jeg kender boss.
Til gengæld fortæller det os så, at han ikke sad med nuts.
bump
Mit gæt på en hånd er AsKx eller noget lignende.
Han skal trods alt kun calle 52 ind i en pot der bliver på 183 så det giver ham outs til at spille ret mange hænder.
Jeg kan ikke rigtig se at han spiller 2 spar på den måde i position, uanset om de er store eller små.
Den eneste scary hånd man kan sætte ham på er KT hvoraf den ene er en spar. Men det tror jeg ikke han har i 30% af tilfældene så det bliver til et call.