Har været inde i et sick downswing, så har ændret spillestil. Spillet er NL200 på pac, har lige sat mig så har ingen reads. Kommentarer til alle streets ønskes.
Dealt to Hero A♥ Q♣
UTG ($100) limper
MP fold
Cut off ($192) limper
Knappen folder
Hero ($206) SB raises to 4
BB ($265) call
resten call
*** FLOP *** 2♥3♥4♥ pot: $16
Hero bets $2
BB call
utg call
cut off raises $10
alle call
*** TURN *** Q♥ pot: $56
Hero bets $2
BB calls $2
utg raises to $6
co calls $6
Hero raises to $10
BB raises to $54
utg calls $54
co folds
Hero raises to $98
BB folds
utg calls all in $32
River: 6♠
Skulle jeg måske ha flatcallet turn, og så foldet river hvis BB gav yderligere action?
Nl200: Nut flush - linie?
Du clickraiser PF, clickbetter flop og click-5better flop, er det korrekt?
Do I even dare to ask why?
WTF?!?!?!
EDIT: Click-5better flop, eller hvor meget det bliver? Hvad foregår der?!?!
Synes du spiller den godt, men havde nok bare valgt at smooth calle turn så BB ikke folder.
Jeg skrev jo at jeg havde ændret spillestil.... Jeg er meget tilfreds med den.
Edit: overvejede lidt at sige $5 preflop, men ville bygge for stor en pot OOP.
BoBo, Synes du selv at du bedrager til pokernet med den tone.
Manden har været inde i et sygt downswing, der er ingen grund til at kalde ham navne bare fordi du er uenig i hans linie istedet for konstruktiv kritik.
"Jeg skrev jo at jeg havde ændret spillestil.... Jeg er meget tilfreds med den"
Det har du også god grund til, fortsæt endelig! Hvorfor poster du egentlig? Du spiller jo hånden helt som den skal spilles.
lol - river er da spillet korrekt
Ellers må posten da vist være en joke
Jørn
WP, især preflop er retti godt.
Jeg venter også til river med at komme AI,man skal jo lige vente og se om bordet parrer eller andet snavs.
Hey guys, I behøver ikke være så aggressive over for OP...
Når det er sagt, så er din linje virkelig ikke okay, Megl. Du kan ikke bare retfærdiggøre dårligt spil med at du "har ændret stil".
EDIT: I øvrigt har du ikke nuts!
Wow, aldrig har "Ryk ned i limit" været mere berettiget. Seriøst, alle streets er horribelt ringe spillet, og hvis du ikke kan klare at få tørre tæsk, når du spiller som en gammel vagabond på crack, bør du nok ikke poste hånden på PN!
siger 10 preflop, pot, pot, AI
Du ligner scared money...
Du skal checkraise når du rammer nuts, preflop std. WP men indfør et checkraise når du rammer nuts og $$$ vil stille og roligt flyde ind på kontoen :-)
Jo mere jeg tænker over det, des mere kan jeg lide et openfold på river. Altså, hvis du synes der er value i det. Svin!
-Nikolaj
@Løpenthin
Det har jeg overvejet, jeg er faktisk en grotesk god limit spiller, hvilket flere herinde kan bekræfte.
@Nhwpty
Jeg tror at grunden til at du kritiserer min hånd så meget er, at du, og i øvrigt mange på PN, ikke har fået øjnene op for, hvor effektivt og brugbart minimum bettet er.
Mit motto er: Click for info!
Et andet eksempel på hvor godt min. bettet er, er denne hånd:
Samme bord, jeg får J♥7♣ i sb og limper, (ja ok, den skulle måske have været raiset til 4) BB checker.
Flop: 7♥7♠7♦
Hero ($200) check
Villain ($300) check
Turn: J[c)
Hero bets $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain raises $2
Hero raises $2
Villain is all in
Hero calls
Villain shows J♦4♥
Pga. clickraiset får jeg lov til at 21 bette med nuts. Priceless.
@goldenwonder, North og papacs
Svin!
Det første hånd er en joke, men hvad sker der for nr. 2? Du er oppe mod en ligeså stor tard? Hvor spiller du iøvrigt?
PN got, hopefully, leveled.
CLICKAMENTS
jeg spiller den på samme måde, men jeg clickraise også cut off på floppet når han gør det til 10 dollars. Insta clickraise FTW