Hey
Hvad gør vi her med KK på turn når der bliver leadet.
Er total readless på villian - har kun et orbits hænder på ham så det siger ingenting
NL Holdem $2(BB) Replayer
SB ($205)
BB ($177)
UTG ($206)
UTG+1 ($94.40)
Hero ($253)
BTN ($193)
Dealt to Hero K:♥ K:♦
fold, fold, Hero raises to $6, BTN calls $6, fold, BB calls $4
FLOP ($19) J:♦ T:♠ 8:♣
BB checks,
Hero bets $14
BTN folds
BB calls $14
TURN ($47) J:♦ T:♠ 8:♣ Q:♦
BB bets $36
Hero ???
Syntes spottet er lidt klamt og hvordan forsætter vi?
Hvad er planen hvis river blanker og han skyder igen`?
Sugeren
NL200 - Overpair mødet lead på turn
tror jeg smider her.
Der er for mange 2 pars kombinationer som rammer, og obv mulighed for at han har completed sin str8
Han repper helt klart en 9'er som oftest {109, J9, Q9, 89, 97, K9, 9x}, og ellers 2 par af en art (som oftest QJ, da de andre nok raiser flop: {J10, 108, J8} hvis villain er standard, men det ved du jo desværre ikke. Det er også et fint board for ham at flatte med 2p OOP og check/raise på blank turn, måske derfor han leader når et scarycard kommer?). Ellers må det være bluff: par+FD, GC eller luft. Klart mest valuerange her.
Jeg går ud fra du kaldte, på måden du skriver dine spørgsmål. Jeg synes det er spew at kalde, hvis du folder alle andre rivers end A og 9. Derfor skal du med dit call også calle river med 8 og 10 (idet vi mener hans mest likely 2pair kombination er QJ). Du skal selvf shove river A og river 9. For at det bliver profitabelt at calle turn, vil jeg også mene, at du skal calle nogle gange på en blank river, men det er helt klart et grimt spot det der, fordi villain som oftest følger op på en blank river ved enten at bluffe videre eller valuebette. Så imod en tænkende villain vil jeg tro du møder et riverbet på blank river ~80% af gangene - og ingen af gangene kan du lide det.
Ud fra ovenstående og hvad du selv tror om villain i hånden kan du jo prøve at beregne om det kan betale sig at calle ham på turn ($36:$119) 3 outs for win, hvor han måske folder, 3 outs for win, hvor han næsten aldrig folder, 6 outs for måske win, hvor vi bluffcatcher med 2pair og måske caller et thin VB. 10 outs der er actionkillers forhåbentlig (!), men desværre også kan være vbrange for ham. Resten af dækket = puke.
Hovedproblemet i hånden er klart: du aner ikke hvad villain har, men han repper stærkt med en bred range, alt imens du til gengæld har en smal range, som repper svagt, MEN som heldigvis også indikerer en vis showdownvalue, hvilket måske minimerer en sane villains riverbluffs, men som sagt; tror ofte der bliver fulgt op på river her, da han jo obv kan VB'e 9'eren og mange 2p-kombinationer (unless han tror du SD'valuer 2p), og hvis han tager stab på turn med bluff/semibluff, ofte vil føle sig priced in til et bluff, når du repper svagt.