NL200 pacific. Er ny ved bordet, har dog været rigtig aggressiv PF uden at få calls. Undrer mig meget, da avg. pot er 92$.
UTG (som har 200 og som jeg dækker) raiser til 6. Jeg siger 18 i UTG+1 med AA, han er eneste caller.
Flop:79J twotone (pot 38)
Han stikker 10 ud, jeg raiser til 45, han clicker op til 80.
Std. villain folder T8 og alle 2-par combos PF. Så har han set eller QQ/KK? Dvs push eller fold?
Jvf. hans måde at spille den på tror jeg ikke, han nogensinde slipper overparret. Potodds er derved 155:245.
NL200, overpar eller set?
Har forresten ikke bagdørstræk til flush...
Du skal altså raise noget mere på floppet. 45 er bare ikke nok. 60 ser bedre ud.
Anyway, jeg er lidt i tvivl her. Tror du virkeligt, at standard villain folder T8s eller J9s pf fx? Mig bekendt er de generelt ret fishy her på nl200?
Da han skyder 10 ud i dig, kunne det se ud til, at han meget gerne vil raises og det skræmmer mig sgu lidt.
Jeg er lidt weak og finder et fold frem her.
Ahle
Du har AA i en reraised pot og du tror ikke villain kan slippe QQ/KK. Det lyder umiddelbart som et nemt push. Hvis du er bagud til noget er det nok et set, men hvis han har et set her, er det bare ærgeligt. Jeg reraiser i øvrigt en smule mere PF, til omkring 20, men det er småting.
Jeg skal generelt have et rigtig godt read før jeg smider AA når 1/10 af vores stacks er røget ind PF. Eller også skal boardet være farligere end det er her.
Er det shorthanded eller fullring??
Er det fullring er det vel meget loose at raise topars kombinationerne utg, så her er jeg enig med Turbofluen i at det er tvivlsomt at han kan have ramt to par... Men den er stadig meget svær at spille.
Han sætter vel dig til AA KK QQ evt. JJ samt AK
Derfor tror jeg ikke han spiller som han gør med luft, da alle ved overpar er svære at smide HU...
Jeg folder og venter til en bedre mulighed byder sig