Ikke siddet alt for længe ved bordet og har ingen reads/PT stats på Villain.
Caller vi altid turn eller rester vi?
Hans check/minraise på flop ved jeg ikke helt hvad jeg skal stille op med, synes det er tit det bliver brugt i skæg, specielt af regs.
- hager sitting in seat 1 with $197.00
- jake1981 sitting in seat 2 with $941.02 <---- VILLAIN
- sootedacerag sitting in seat 3 with $197.00
- Signature sitting in seat 4 with $140.61
- spx69403 sitting in seat 5 with $199.00 [Dealer] <---- HERO
hager posted the small blind - $1.00
jake1981 posted the big blind - $2.00
** Dealing card to spx69403: 6 ♦, 8 ♦
sootedacerag folded
Signature folded
spx69403 raised - $8.00
hager called - $8.00
jake1981 called - $8.00
** Dealing the flop: K♦ J♠ 5♦ pot ~25
hager checked
jake1981 checked
spx69403 bet - $18.00
hager folded
jake1981 raised - $36.00
spx69403 called - $36.00
** Dealing the turn: 7♥ pot ~ 97
jake1981 bet - $50.00
HERO ???
NL200 på Laddies, Turner combodraw!
Jeg ved heller ikke rigtig hvad jeg skal gøre når jeg får smidt et insta-min-raise i hovedet. Jeg tror han havde raiset mere for at beskytte mod flushdraw hvis han havde ramt floppet rigtig hårdt. Så jeg ville tro han havde AKo eller måske KJo. Kunne også godt være han havde A high flush draw.
Men ligemeget om du er oppe imod AK, 2 pair (KJ,K5,J5) eller et set KK, JJ, 55. Så er du 1/3 underdog op imod det (1/5 hvis han har nut flush draw). Lækrest er jo nok at han har en så kæmpe en stack, så det er mere sandsynligt han vil calle dit Allin på riveren når du har ramt.
Som jeg spiller havde jeg højst sandsynligt folded på turnet. Men det er svært, for der er masser af implied odds hvis du rammer.
amador er du stiv eller hvad, dine analyser gir nada mening.
Hans min. raise er ikke skæg. call og shove hvis du rammer, hvis du misser og han checker til dig så check bagved hver gang i dette spot.
@Lius
Det jeg kort sagt siger er at hans hånd range er større især når det er called fra BB, og at han er omkring 30% til at vinde mod hvad som helst bortset fra Nut Flush Draw.
Og at jeg i den situation havde folded.
Hvad er der galt med det?
call, du får ikke meget ud af at skubbe, han kalder med alt som han raiser med og du er bagud
Easy call imo. Med mindre villain har været helt vildt loco med flop-clickraises og 2nd barrels, så caller jeg altid her.
Hvordan skal villain undgå at betale max, med det han repper på turn, i tilfælde af du rammer str8 på den her, flushen er lidt mere tvivlsom. Easy CALL dog for TAG
Vil som Villain folde alt undtagen sets, 50/50 på TTP, hvis du skubber det hele mod midten på turn, så mener også godt den kan forsvares, hvis du tænker procenter, beslutningen afhænger af hvilket table image du ønsker
@ chumme:
50/50 hvis Villain har TTP og Hero skubber? No way!! Hero er 2:1 underdog her så det er -EV
Julle