Villain er reg, men ikke den bedste af slagsen. 24/19 flopturnriver 2/7/3 og virker generelt ikke out of line. Ved ikke helt om jeg kan lide at skyde turn, men synes ikke spottet er super. River? Call fold raise? Jeg er meget delt.
***** Betfair Poker Hand History for Game 521448131 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Wednesday, May 13, 16:34:06 GMT 2009
Table Oxygen 125 6-max (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: ontilt247 ( $197 )
Seat 2: ballstar ( $180.95 )
Seat 3: HERO ( $746.30 )
Seat 4: 344852 ( $100 )
Seat 5: ImTheF1sh ( $449.10 )
Seat 6: mmmad1 ( $106.26 )
mmmad1 posts small blind [$1]
ontilt247 posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ T♣ 8♣ ]
ballstar calls [$2]
HERO raises to [$9]
ImTheF1sh folds
mmmad1 folds
ontilt247 calls [$7]
ballstar folds
** Dealing Flop ** [ Q♣ 9♥ 9♣ ]
ontilt247 checks
HERO bets [$16]
ontilt247 raises to [$40]
HERO calls [$24]
** Dealing Turn ** [ 2♠ ]
ontilt247 checks
HEROOOOOO checks
** Dealing River ** [ 4♣ ]
ontilt247 bets [$72]
HERO?
NL200: Paired flush
Du mangler at fjerne dit nick på turn.
Jeg synes hans linie stinker, og kan ikke rigtig se hvad han ligner. Hvad skal betale hvis vi raiser? Det må blive et kald.
meget mærkelig linje af villian så jeg udelukke helt at folde. vi er slået af 44 og højere flush hvoraf sidstnævnte er mest sandsynlig, så første gang jeg ser en linje af denne typ kalder jeg nok bare grundet hans store river bet, og hvis han er typen der overspiller ender jeg i fremtiden med at trykke indover.
Jeg isolerer generelt ikke fra UTG+1 med en hånd som T8s medmindre de tre efterfølgende pladser spiller 16/12.
Jeg tror jeg 3-better floppet 70 % af tiden, og spiller den som dig resten af tiden mod en standard reg. Mod lige netop den her villain, er jeg enig i oop's betragning. Synes hans lave raise på floppet stinker af "jeg vil have dig til calle, så jeg raiser lavt".
Derfor synes jeg du spiller den helt fint. Jeg skubber det sidste ind på river. Hans linje ligner mest af alt 8x, og jeg tror ikke han smide til et shove.
Tror ikke mange på nl200 som spiller 24/19 har fantasi til at cRAI 44 så den ser jeg nu ikke rigtig i hans range. Desuden er det vel ikke noget vildt stort bet han laver, 72 ind i 101.
Villian kan sagtens have luft her, men samtidigt ville han nok spille højere flush på samme måde. Så i sidste ende ender jeg nok med et call, selvom vi muligvis er slået for tit til at kunne kalde.
Hvad er hans won on showdown på?
Vælger også kun at kalde her.
Hans linie giver ikke meget mening da man må formode at han skyder turn med en 9'er for at beskytte mod draws+trække value ud dine tp-lignende hænder.
Under alle omstændigheder sørger jeg for at noterer mig hvordan villian spiller hånden.