Har en 1000 hænder på villain hvor han har spillet ca. 17/10/1,5 (semi-tightpassiv), har set ham clickbette efter en limper pf i denne session, men ellers har jeg ikke lagt mærke til noget, følger dog heller ikke rigtigt med.
Hero selv giver den sædvaneligvis god gas med pf bets og reraises, c-bettet 9,9/10 flops HU.
***** Hand History for Game 6284180200 *****
$200 USD NL Texas Hold'em - Thursday, August 30, 21:41:05 ET 2007
Table Jackpot #1304214 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Hero ( $428.95 USD )
Seat 5: swiss__miss ( $173.33 USD )
Seat 6: Erdman181 ( $381.47 USD )
Seat 4: freetrees ( $204 USD )
Seat 2: Villain ( $223.10 USD )
Seat 3: FlopFertik ( $177 USD )
freetrees posts small blind [$1 USD].
swiss__miss posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 7♥ 5♥ ]
Erdman181 folds.
Hero raises [$8 USD]
Villain calls [$8 USD]
FlopFertik folds.
freetrees folds.
swiss__miss folds.
** Dealing Flop ** [ Q♥, 7♦, T♥ ] 18$
Hero bets [$14 USD]
beardo888 raises [$28 USD]
Hero calls [$14 USD]
** Dealing Turn ** [ 5♠ ] 72$
Hero???
Flop call standard?
leader vi turn, check-caller eller checkraiser?
nl200 par+draw vs click, improver
Alle plays ville være gode her mener jeg!
2 par (snydepar vil jeg næste kalde dem for det er de lave ikke alle regner med...) plus et bette flush draw.
Jeg ville nok leade turn igen med et ½ pot bet, og skubbe på et reraise...
Reraiser floppet til 80-85$.
Som spillet leader jeg for 55$ og kalder push.
jeg leader også, der er mange draws og villain kan sagtens have holdings som KJ(♥) eller Ax♥ og dem vil du ikke give et freecard
Jeg 3-better også floppet -- et klik på floppet er som ofteste top par, middle par, flush draw, str8 draw og andet marginalt.
Denne hånd er perfekt til at teste ham af. Folder ham, så er han færdig med at klikke os (vi sender stakken ind hver gang) og kalder han, så har vi et coinflip og vi får et godt read på hvad det er han klik/kalder med.
Som spillet leader jeg turn for $50-$60 at charge draws og som value bet mod top par.
Jørn
Ville helt klart også reraise flop mod en bedre villain, men mener ham her virker nok donket til at jeg kan få mere value ud af at se turn og evt. river an
@Abehjerne du vil altså raise + reraise floppet til 80$ med laveste par og en flush draw? i tilfælde af at han sætter dig all in vil du så også calle der?
Som Thyssen siger leader jeg også turn
@PSchmid Jeg kan ikke se villains stack size. Men ellers fint spillet.