Jeg bliver sygt meget knaldet af shortstacks pt, måske er jeg af min heater, eller også er jeg bare en spew tard (det sidste skal absolut ik udlukkes)
I den her hånd leader jeg weak ud så det præcis passer med at jeg kan komme over toppen, og derved commit TARD2, eller få ham til at muck hans junk hånd. TARD1 ryger lige i fælden, men WTF TARD2 siger butikken.
Vi ved alle jeg kalder og taber den her på den ene eller anden måde, men mucker de fleste bare KK i det spot???
Seat 1: TARD2 ($174.23)
Seat 2: garrincho54 ($292.75)
Seat 3: HERO ($274.70)
Seat 4: NICOVEGAS ($501.10)
Seat 5: boby100 ($41.00)
Seat 6: TARD1 ($46.55)
garrincho54 posts the small blind of $1.00
HERO posts the big blind of $2.00
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K♠ K♥
NICOVEGAS folds
boby100 folds
TARD1 calls $2.00
TARD2 calls $2.00
garrincho54 folds
HERO raises to $10.00
TARD1 calls $8.00
TARD2 calls $8.00
*** FLOP *** 9♦ 7♥ 6♦
HERO bets $17.00
TARD1 raises to $36.55 and is all-in <----- Like a Glooveeee
TARD2 raises to $157.65 <---- Opps, ik med i planen
HERO????? <------ I got 2 Kings :-)
NL200, post flop Squeeze med KK
Den går bet, raise, re-raise efter du har reraiset preflop. Den lugter af et fold. De må være klar over at en stor del af din range er QQ-AA, og der er tydeligvis ikke skræmte af det.
Edit: tilføjelse
Desuden er der en stor sandsynlighed for, at de sidder med små-mellem pp ret stor grundet deres limp pre. Kunne også være combidraw selvfølgelig.
Men alt i alt kan jeg ikke se du er godt inde...
lad ikke din indre tyr tale til dig, som den taler til mig! :-D
fold fold fold...
Og du siger at du bettede svagt for at trappe TARD2?
Hvad sætter du ham da på? Et set er da meget mere sandsynligt end overpar/A9, og du giver gode potodds til draws. Og bordet er drawy.
Med to limpere raiser jeg til 12 pf .
Som spillet pf skyder jeg 25 på flop, får bedre info.
Mod raise reraise er det easy fold. Hvis han viser toppar eller et draw frem, så bad du selv om det med dit halv pot bet.