Er tit i tvivl i sådanne situationer, vil i bette ud for at se hvad preflop-raiser gør og holde potten lav, eller vil i gå efter et check-raise, med risiko for at bygge stor pot når han bestemt kan sidde med AA eller KK, men især også med risiko for at der bliver checket hele vejen..... det er jo ikke lige her man har lyst til at give et free-card.
Ingen read på villans:
Table "Passion" Seat 6 is the button.
Seat 1: Laur3000 (£288.75 in chips)
Seat 3: Nowcallme (£291.71 in chips)
Seat 4: BOSSE (£71.29 in chips)
Seat 5: Elenis (£248.25 in chips)
Seat 6: pokerdon1 (£77 in chips)
Laur3000: posts small blind £1
Nowcallme: posts big blind £2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Laur3000 [Qd Ac]
BOSSE: folds
Elenis: calls £2
pokerdon1: folds
Laur3000: raises to £8
Nowcallme: raises to £14
Elenis: calls £12
Laur3000: calls £6
----- FLOP ----- [Qh 3d Th]
Laur3000: bets £30????
nl200 pund 6 max - TPTK
Check raise i position....?
Tror jeg betaler og ser turn an. Det kan være mange forskellige ting, men du kan også være langt bagud. Viser villain lisså meget interesse på turn, er det et rimelig easy fold skulle jeg mene.
?? position, jeg er oop (first to act)
Og villans folder begge, spørgsmålet er om I hellere vil gå efter et check-raise???
Check raise er den bedste måde at blive stacked på når du er bagud og lade ham slippe væk når du er foran :)
Det er en 3 mands pot. Du er ikke interesseret i at give et gratis kort væk her på det her board.
Raise for at få Elenis ud af pot og se hvor du står med den risiko for at bygge en stor pot. Alt for mange kort du ikke vil se på turn.
Jeg er ikke i nærheden af at stikke ud i noget som helst. Jeg check-caller, hvis den går bet-fold.