6-handed, UTG(117) ser, MP folder, jeg kalder med Q♥J♠ i CO, knappen minraiser, SB kalder, BB folder og UTG og mig smider 2 mere.
Flop Q♣2♠2♥ Pot: 17
Checked til mig og jeg smider 15, UTG er den eneste der kalder.
Turn J♥ pot: 47
Han checker, jeg smider 30, han kalder.
River T♥ pot: 107
Han skubber for 68, jeg smider.
NL200, QJ
Preflop er fint.
River er svær, men oftest er det et good laydown for dit vedkommende. Villains, der har vist monster-svaghed, og så pludselig vågner til live på river har som regel et busted draw eller en rigtig god hånd. Siden der ikke var nogen draws på floppet (og kun et straight draw på turn), synes jeg det er fint at folde. Er det dog noget han gør hyppigt, skal han selvfølgelig kigges af en gang imellem.
- Asger
Den er 100% read afhængig. Du kan ikke sætte ham på AK men han kan jo sagtens have fået flushen ind af bagdøren. Vil normalt tro at du er slået, men jeg folder ikke mod alle slags modstandere.
du slår jo kun et rent bluff - når det er sagt kan det forsvares at checke bag ham på turn...
@asgerB
"preflop er fin" ???
Det kan du sgu ikke mene.
Hans preflop action er præcist det der gør at han ikke aner hvor han står.
Preflop: Raise eller fold før knappen gør det. Det er sgu vigtigt at tage et standpunkt.
@Hostrup: Okay, det kan selvfølgelig være en mulighed at komme HU preflop med UTG limperen. Som regel vil jeg dog foretrække at betragte QJ som en drawing hand, og kun hvis man rammer gode par-kombinationer, spille den som dét. Derfor undlader jeg at raise preflop. Fold preflop er sku for for tight 6-handed.
- Asger