nl200 QQ 3bettet 4vejs ONETONE :(

#1| 0

pretty much

noway in hell jeg er foran og trækker oftest dødt hvis jeg kommer ind mod shipit

kan aldrig folde mod fanny

er nok semi skidt inde hvis FVN vil stikke pengene til midten...

www.pokerhand.org/?4232337

hvad kan i bedst lide...?

smallish induce bet, stort cbet/call, c/f

15-05-2009 03:21 #2| 0

Halv pot og snap AI?

15-05-2009 03:37 #3| 0

Så er jeg på den linje, small induce og så revaluere til den action du får, om det er SI, så fold, fanny, call o.s.v

15-05-2009 03:38 #4| 0

No offense osv, men du har seriøst nogle steneren posts engang imellem, især for et menneske der selv råber højt med han er den mest vindende på Party 1/2. Hvilken hand range du ikke er foran mener du nogle af mennesker har preflop?

En anden ting, også til andre, synes jeg egentlig det er sådan lidt flabet i et VIP forum at sætte den op sådan her og smide et link til Pokerhand. Hvis man vil have lidt analyse kan man sætte den op så det er nemt at gå til for folk, det her bliver for rodet.

15-05-2009 04:52 #5| 0

Som andet afsnit af Joonas' post.

Skriv som minumum ogsaa lidt reads eller stats. Ellers post den uden for VIP forummet.

15-05-2009 10:36 #6| 0

Jeg fatter ikke link.

Skrev HH her, som alle andre.

15-05-2009 10:46 #7| 0

@Mancini

Dagens grin :-)

@OP

Jeg giver bare op på det flop i en 4-vejs pot. Pretty std imo.

15-05-2009 13:14 #8| 0

SNTB

har prøvet det, folk virker ikke som om de kan gøre den store brug af dem...

derfor forsimplede jeg dem lidt i denne tråd, vs shipit, som er ok vindende, og en smule tør, vil jeg være oppe mod et set hver eneste gang...

mod fanny kan jeg være oppe mod JT og en smule ringere, og kan derfor ikke folde mod ham...

mod FVN som egentlig er ok, tror jeg heller ikke jeg vil have pengene ind, dog tror jeg han er den som oftest vil lege med i dette spot...

@signic

det var jo mine tanker, dog tror jeg kun jeg rent fysisk at jeg er i stand til at folde mod shipit, hvilket måske gør det til speW?

@ dem som ikke kan læse link

i think i will do without that advice tbh =D

@joonas

nu var det en hånd jeg spillede tidligere, som vi kom til at diskutere i flyet og derfor havde jeg ikke HH på min laptop, ellers synes jeg nu oftest jeg forsøger at gøre meget ud af at smide både stats og original HH med på vejen =)

og winnings kan jo rimelig let måles i forhold til de andre =)

@razga

mod en lag/spewtard, en tørfisk og en stabil reg tror jeg sku det er lidt dry....selvom jeg egentlig ikke har noget imod det...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar