Villain er reg og tænkende. Ikke en af de allerbedste, men absolut ikke dum. Han har ikke gjort det store væsen af sig men spiller 20/11/3.6 og 3 better 9%. Jeg har ikke set ham være den store squeezer, så jeg formoder han ikke er helt out of line. Jeg synes mit spot bliver ufattelig svært, 4-bet/call, 4-bet/fold, call, fold? Jeg er ærligt helt på bar bund i det her spot, især med alle de døde penge. Jeg vælger altså at calle og prøve at få lidt value ud af squeeze rangen, og igen er jeg lost på floppet. Hvad er folks plan?
***** Betfair Poker Hand History for Game 428802933 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Friday, October 17, 04:47:11 GMT 2008
Table Oxygen 26 6-max (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: waPPe ( $216.70 )
Seat 2: HERO ( $415.36 )
Seat 3: ruserious ( $282.40 )
Seat 4: megoddy7 ( $193.58 )
Seat 5: bandu ( $92.85 )
Seat 6: honeyclover ( $625.85 )
bandu posts small blind [$1]
honeyclover posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q♠ Q♦ ]
waPPe folds
HERO raises to [$7]
ruserious calls [$7]
megoddy7 folds
bandu calls [$6]
honeyclover raises to [$47]
HERO calls [$40]
ruserious folds
bandu folds
** Dealing Flop ** [ K♦ T♥ 2♥ ]
honeyclover bets [$90]
HERO?
NL200: QQ deep vs reg
som kalsen....et stykke tid siden jeg har spillet NL200, men hvis det ikke har aendret sig forfaerdeligt meget, ser det ret standard ud...
Hvad bliver der svaret på her, pre- eller postflop beslutningen?
Preflop vil jeg calle. Ser ingen grund til at bygge potten større end nødvendigt med 4-bet og du har pos. i resten af hånden. Har ikke Pokerstove ved hånden, men 9% 3bet range er da vist alligevel en sjat. Jeg caller her og ser floppet i pos og med marginal setvalue.
Postflop folder jeg til denne villain uden yderligere oplysninger. Stort set alle likely kombinationer pånær JJ og AQ har dig crushed.
Hvis du har villains c-bet turn% til rådighed og denne er lav <35%, kunne jeg i nogle tilfælde overveje af calle flop. Især hvis jeg har en idé om, at villain ser mig som LAG eller weak.
/sakii
Preflop: I en 4 way er det meget sjældent at villain har luft her. Der er trods alt 2 callers bag det oprindelige raise og hvis der ingen vild dynamik har været med villain bliver man bare nødt til at give ham credit for en god handske. Når det så er sagt er QQ dog lige god nok til at se et flop når du får pengene næsten 10 gange igen (effektiv stacks 415).
Hans range må dog være JJ-AA og AK + lidt air, når han kun raiser 11% preflop. Dog kan en TT snige sig ind, hvis han er i et aggro humør :), men ikke sandsynligt pga. 22/11 fordelingen.
Flop: Preflop er hero foran JJ, flipper mod AK, splitter QQ og bagud til KK/AA. Med et K-high flop smider jeg derfor ikke flere mønter i potten - specielt ikke når han leader næsten fuld pot.
damster
Hans preflop-raise ligner AK så meget at jeg er 90 % sikker på han har den :D og derfor folder jeg.