Villain er vist ny på netværket fra starten af december, så jeg har ikke spillet så meget med ham før. Jeg har dog søgt på ham og set at han sidder ved 10 borde. På trods af det virkede han til at spille meget LAGGY, men måske nogle af bordene var bumhunterborde eller lignende - dno.
Han stats er i hvert fald 32/29 over 222 hænder. Vi spiller i sessionen hinanden på 3 borde, og han har set mig 3bette ret så aktivt. Ved det faktiske bord har jeg haft 3bet/foldet 2 gange og cbet/foldet en enkelt gang i en squeezed pot.
***** Hand History for Game 5102910804260 ***** (On Game)
$200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, December 07, 02:23:42 ET 2010
Table Libreville (Real Money)
Seat 9 is the button
Seat 10: eyestrain23 ( $310.45 USD )
Seat 1: HERO ( $412.50 USD )
Seat 3: 0olalaa ( $354.95 USD )
Seat 6: scrath1 ( $198.00 USD )
Seat 9: hogroast ( $155.25 USD )
eyestrain23 posts small blind [$1.00 USD].
HERO posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q♥ Q♠ ]
0olalaa raises [$6.00 USD]
scrath1 folds
hogroast folds
eyestrain23 folds
HERO raises to [$22.00 USD]
0olalaa calls [$16.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 6♦, K♣, T♦ ] POT: 45$
HERO bets [$26.00 USD]
0olalaa calls [$26.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 8♥ ] POT: 97$
HERO ?
(Effektive stacksizes: 307$)
NL200: QQ i 3bettet, deep
Jeg regner med, vi er foran en stor del af tiden, men samtidig ser jeg ikke den store value i et bet. Hans range består vel mest af hænder, vi ikke har noget imod at give et frikort til. Herfor foretrækker jeg et cc turn - og formodentlig også river.
synes din bet size skriger langt væk af svaghed. fint nok at bette lavt i 3bettede pots ved 100bb, men her er I altså dybe.
du behøver iø heller ikke at 3bette pre.
Rimelig enig mht betsize - normalt ville jeg også bette større på KTxtt deep, men det er ikke noget jeg er sådan super opmærksom på, fordi der sikkert går 3 måneder igen før jeg spiller en dyb 3bettet pot med den specifikke villain, så balancering gør jeg ikke så meget i i sådanne spots. Er det desuden et problem at jeg skriger af svaghed, når jeg rent faktisk har en hånd?
@Yarx
Hvis du vælger flatcall preflop (hvilket jeg dog ikke fandt attraktivt pga min 3bethistorik), er din plan så altid at spille et c/c spil, eller vil du CR flops som T72 og lignende?
c/c hvis du vil spille den safe. c/r med overpar kan være fint hvis du har stor tiltro til dine postflop skills.