NL200 - QQ i rr pot, deep

#1| 0

Mit indtryk af villain er, at han er ganske fornuftig. Spiller fornuftige hænder og han har en god forståelse for spillet. Der har ikke været nogen speciel dynamik imellem os.

Eff stacks 400 dollars.

Jeg åbner UTG med QQ. Foldet rundt til villain der repopper til 28.
Jeg betaler.

Flop J84r

Villain better 38, betalt.

Turn 8.

Den går check, check. Ok?

River 8.

Villain checker igen.

Jeg byder 70 ud i 120, folder til et skub.

Jeg er i tvivl om hvorvidt denne river skal bettes. Jeg anser en hånd som AJ som ude af hans range. Jeg ser faktisk ingen Js i hans range. Tror det er meget sjældent at han betaler med TT/99. Så hvad kan egentlig betale et riverbet, som ikke slår os?

Hvis han er i stand til at tænke lidt tricky (det er jeg i tvivl om), burde den river vel også passe perfekt til et CR med AA?

07-05-2008 14:53 #2| 0

Hvis du ikke har ham på nogen mulige hænder, han kalder dit riverbet med, som du slår, hvorfor better du den så?

07-05-2008 15:21 #3| 0

Favekoder? Farvetræk kan vel ændre en del.

Han better vel turn og/eller river med KK/AA. Jeg spiller den som dig.

Er man ikke efterhånden blevet betalt af med så meget lort at det her spot skal bettes. Hvis du er sikker på han er svag, så skyd 40-50 istedet.

07-05-2008 16:13 #4| 0

Farvekoder er ubetydelige, da turn completer regnbuen.

07-05-2008 19:05 #5| 0

Bump.

08-05-2008 11:51 #6| 0
Pokernets ME vinder !

tskovs said it.

Check altid bag ved her i det spot.

08-05-2008 13:07 #7| 0

say what?? hvad går der galt i denne analyse. check altid bag ved?

river er da et instant valuebet hver eneste gang.

hvordan kan du udelukke alle Jacks fra hans holdings? og hvis du mener du kan det, så kan du vel ligeledes udelukke AA KK. = bet

jeg tror du sætter ham på en alt for small range. og jeg better altid river og folder til et all in med de stacks-

08-05-2008 13:23 #8| 0

Når han checker den til dig 2 gange, skal han satme være mega tricky hvis jeg ikke skal VB river...

Nogen gange kan jeg godt lide et turnbet, men til tider kan et check også være ok.

Men jeg skyder denne river hver gang som spillet og folder til push...

Mvh Slot

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar