Villian spiller 32/22/inf over 82 hænder, med 3bet på 7%(2 gange tidligere har han 3bettet).
Hero har spillet friskt til og har sin stack fra at klonke sin 2 outer på river:)
Seat 8: ValEwing ($228.15)
Seat 10: Hero ($490.95)
Seat 3: D33RHUNT ($232.35)
Seat 5: triton_71 ($402.30)
Seat 7: Villian ($280.10)
ValEwing posts small blind ($1)
Hero posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [Q♦, Q♥]
D33RHUNT raises $6 to $6
triton_71 calls $6
villian raises $25 to $25
ValEwing folds
Hero calls $23
D33RHUNT folds
triton_71 folds
--- Dealing flop [6♦, 6♣, 6♠] pot~62$
Hero checks
Villian bets $50
Hero calls $50
--- Dealing turn [8♠] pot~160$
Hero checks
villian checks
--- Dealing river [5♠] pot~160$
Hero checks
Villian bets $205.10 [all in]
Hero?
Er det fint bare med kald preflop? Vi fortæller vel rimelig meget hvad vi har ved bare at kalde... River er det et nemt fold eller gør han det som bluff nogle gange eller med JJ?
Stevens
NL200 QQ møder overbet allin i 3bet pot
Svært spot.
Du underspiller jo i den grad din hånd, men spørgsmålet er om han nogensinde overbet shove river således med 99/TT/JJ. Tror bare han VB'er dem normalt.
Du er slået af AA/KK som sådan. Tror godt vi kan udelukke 88/55/7♠9♠ grundet PF.
Jeg tror sgu jeg ender med at folde den, da jeg tror han har den for ofte :/
Jeg folder ikke. Kalder og smider en note efter manden.
Jeg vil sku ikke mene du kan spille den sådan her, og så have en descision for 140ish bb, det må være et ret stort instacall på river.
Jeg vber helt sikkert river istedet for at checke, du ligner jo A høj eller sådan noget.
Min plan var lidt at lade ham skyde alt hans skrammel. Da det er et oplagt squeeze spot for villian, mener jeg bare at vi oftere er oppe mod ingenting fremfor en hånd vi kan bette ind i og få value. Havde også tænkt jeg kalder alt, da jeg spillede hånden, men et så stort overbet skriger da lidt af styrke eller??
Du er nødt til at kigge på din egen linje, du checker turn, og checker så igen river, din hånd er way way underrepped, og han valuebetter helt sikkert værre også her.
Altså: vi har fuldt hus i en 3-bet pot for 140bbs og overvejer nu at folde?
Jørn