Ingen reads ved bordet...
Skal man i denne situation bette floppet ?
Og hvad med turn - der er vel (næsten) odds til et call ?
***** Hand History for Game 7060650908 *****
$200 USD NL Texas Hold'em - Friday, May 16, 06:54:41 ET 2008
Table Table 125917 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: Abrasierer ( $197 USD )
Seat 4: Fjende ( $149.15 USD )
Seat 5: Hero ( $165.10 USD )
Seat 6: Mr_ioes ( $123.71 USD )
Seat 2: sukopa111 ( $268.60 USD )
Seat 1: OMGPumaSwede ( $200 USD )
pascmulder posts small blind [$1 USD].
HERO posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO q♥ q♣
Mr_ioes folds.
sukopa111 calls [$2 USD]
Abrasierer raises [$8 USD]
Fjende calls [$7 USD]
HERO raises [$30 USD]
sukopa111 folds.
Abrasierer folds.
Fjende calls [$24 USD]
** Dealing Flop ** J♥ A♦ 3♦
Fjende checks.
HERO checks. <-------- ?????
** Dealing Turn ** T♥
Fjende bets [$20.27 USD]
HERO ????
nl200 qq på skidt flop
Jeg cbetter oftest floppet her.
Villain skyder $20.27 udi 74...!? Det virker lummert, men kan sagtens være et føler bet, der ofte tager potten ned, da bordet er farligt.
Som spillet kalder jeg turn, og caller op til halv pot på river. Vi aner ikke, hvor vi står, men kan stadig være gode - derfor vil vi gerne spille en lille pot.
Hvis villain checker til os på et blankt river kort, kan et lille value bet måske komme på tale - men det er marginalt!
skyder flop hver dag, altid...
Tror dog bare jeg smider mig på turn, selvom der er odds ser jeg os ikke foran på nogen måde. Så skulle han sidde med 99 og tror jeg sgu ikke på.
Yes - efter at have tænkt det lidt igennem er jeg også sikker på jeg bør skyde på flop...
Anyway - som jeg nu fik spillet den, mener jeg dog at jeg fik lavet et korrekt call på turn...
På river landede K♦ og fjenden går nu all in...
Hero ??
Han repper altså QJ♦..., hmmmm
Tror jeg ville have svært ved ikke at finde et call frem.
Du har vist så megen svaghed, at villain nemt kunne prøve at smide dig af med posized bet/AI.
Han laver to cold calls preflop, hvilket i sig selv er meget mærkeligt og godt kunne lugte af noget 1010/JJ fra en (sløvspillende) villain, der liiiiiige skal se om der dog ikke kommer et set eller et flop uden overkort.
Uanset hvad skal du vel ind med nogle dadler på floppet for at finde ud af hvor du står og hvis han ikke har A skal du vel også beskytte din hånd mod flere ruder?
På river ser jeg ingen grund til ikke at calle, da jeg har svært ved at se et call fra villain med QJd eller lignende pf.
Havde han QQ også?
Svært at sige readless..
Syntes hans call x2 pf virker mystisk.. Kunne repræsentere mindre PP(99-1010-JJ), AK, AA, KK passivt spillet..
Skyd på flop hvergang og få mere information! Fold til modstand.
Snapcall river. Og byd floppet en anden gang.
Fibonacci @
"Som spillet kalder jeg turn, og caller op til halv pot på river. Vi aner ikke, hvor vi står, men kan stadig være gode - derfor vil vi gerne spille en lille pot."
Undskyld men syntes dit råd er way off..
BK har 30$ inde pf. 20$ på turn og halv pot på river ca. 55$ = >100$ = 2/3 af mandens stak.. Ikke en lille pot i mine øjne..
Jeg havde sluppet denne her på turn og spillet videre derfra. Er for mange måder at være bagud på der.
- Jeg ville personligt lave dit reraise preflop større, du giver ham odds til at calle dig preflop, han vil calle på alle de hænder han i forvejen har kaldt ind med idet han skal ligge 22 $ mere for at være med om 48 $. ´
På flop følg op, han slipper muligvis et dårligt es, et draw og lignende, specielt på et farligt flop skal du følge op, ca 2/3 pot standard, gør det også lettere for dig at folde hvis han caller dig ned / reraiser på flop.
Jeg gør det til 34 preflop, og c-better floppet. Kalder han, går jeg i c/f mode (måske c/c mode hvis han better småt ud).